| Lady en de Vagebond- Lady and the Tramp |
| Film over twee honden. Lady een deftige cockerspaniel en Vagebond de straathond die verliefd op elkaar worden. |
| Het begin van de film vind ik erg leuk. Zo'n schattig klein puppy, allemaal van die bekende situaties als je een hond hebt, zoals ik... Oh nee we moeten streng zijn! En na een jaar ligt de hond toch op je kamer.. Ook de winter en kerst taferelen van het begin vind ik erg mooi. Het stukje met Vagebond in de dierentuin vind ik ook erg leuk. Echt zo'n ouderwetse dierentuin enzo... Jammer dat de film na een poosje wat langdradig wordt... |
![]() |