| De keys |
| De Keys zijn allemaal kleine eilandjes in het zuiden van Florida, ze worden door bruggen met elkaar verbonden. De eerste key, key largo vond ik erg tegenvallen, alles was roestig enzo. Gelukkig waren de daarop volgende keys erg mooi. Ergens langs de kant van de weg zijn we gestopt bij Anna's beach, een heel klein strandje tussen de mangroven. Er zaten hele grote krabben in allerlei kleuren die in hun holen schoten als je langsliep. Het zeewater was hier heel ondiep,ik ben een heel eind gelopen en het bleef maar op kniehoogte... Natuurlijk was het water weer erg warm. |
![]() |
![]() |
![]() |
| Dit is z�' krab maar het is bijna niet te zien. |
![]() |
![]() |
| Nadat we daar een tijdje waren gebleven reden we door naar keywest. Het zuidelijkste punt van Amerika. Echt op het zuidelijkste punt kon je niet komen, daar zat een militaire basis. Daarom was er een ander zuidelijk punt aangegeven |
![]() |
![]() |
| Op Keywest was een belangrijke straat, de duvalstreet. Die was echt heel gezellig met restaurantjes, terasjes en winkeltjes. Hij kwam uit op mallorysquare, daar had je ' s avonds de sunset celebration. Op het plein waren allerlei kraampjes, mensen die kunsten uitvoerden enz. Op het moment dat de zon onderging werd er geaplaudiseerd. Ik heb dit helaas niet meegemaakt want we waren net wat te laat. Maar in het donker was het er ook erg mooi en gezellig hoor. |
| Toen we de volgende dag weer van de keys afreden heb ik vanuit de auto nog wat foto's gemaakt. (zie hieronder) |
![]() |
![]() |
| De volgende dag, reden we met onze huurauto naar de keys. Op de plaatjes hieronder zie je onze huurauto een buick century. |
| Op Key west staan allemaal van die leuke echt oud Amerikaanse huizen met verranda's enzo. |
| Ons mooie hotel (southernmost motel) op key west |