| Heet als de zon is Saigon Amerikanen: Heet als de zon is Saigon. De meiden stinken naar zweet. Een van die gleuven wordt straks Miss Saigon. God de spanning die stijgt! Ja je ruikt 'em, wat heet! Heet als de zon is Saigon. Wie hier die oorlog begon is wat ik niet meer weet. Regelaar: He monsieur Chris, Monsieur John. Wie van u wint Miss Saigon? John: Nou Chris moet nog een keer plat. Dat is een mooi souvenir. Chris: Ik mag je John, maar je bull shit die zit me tot hietr. Regelaar en John: Heet als de zon is Saigon John; Zo heet dat ik nog een keer kon! Ik versier jou een meid. Chris: Nee versier me een bier. Mimi: Zie mijn bikini, het spant om mijn gat. Yvette: Kruipt steeds omhoog. Wat opwinden he schat? Kijk deze kont en dan ga je al plat. Yvonne: Zo' oorlogs trofeetje heb ik alleen. Mimi: 'k wil mariniers meer dan een! Amerikanen: Dus er meteen overheen! Heet als de zon is Saigon. Vannacht wil ik uit mijn dak. Aan de dienst heb ik schijt! Vannacht moet ik eerst mijn kwak dan mijn dollars nog kwijt! Regelaar: De koningin van de jungle: Miss Gigi van Trahn! Gigi: Ik ben je pin-up, ja pak me maar beet. Druk je punaise maar dwars door mijn reet. Bronzen medailles, die smelten zo heet! Je krijgt het, met alle extra' erbij. Regelaar: Koop nog wat loodjes kom op. De winnaar neukt haar voor nop. Chris: Het vlees is slecht in Saigon. Hoe vaak ben ik vroeger stoned niet ontwaakt met een slet. Die gein die is er nu af, 'k heb geen lol meer in bed. Regelaar: En nu onschuld uit de rijstvelden. Prinsesje Kim. Kim: Ik ben hier nieuw en ik ben zeventien. Mijn dorpje heeft niemand hier vast ooit gezien. Iedereen hier is brutaler misschien, maar ik weet: Mijn hart is als het getij. Een zee van dromen in mij. Chris: Verdomme John, wie is zij? Amerikanen: De Cong trekt strakker de strop. Duurt het een week of een dag of een uur? Ja wanneer? Voor je het weet, kan 't niet meer. Dus vannacht zet hem op! Allen, inclusief de meisjes: Vanavond wil ik feest. Je bent maar eenmaal jong. Vergeet die rotoorlog, vergeet de Vietcong! Mannen: Mimi, Gigi, Yvette of Yvonne! Geef ons nog maar een bier en kies nu Miss Saigon! Regelaar: Yvonne! Yvette! Mimi! Kim! Gigi! Attention, attention! Met algeme stemmen is miss Gigi van Trahn gekozen tot Miss Saigon! Amerikanen: Heet als de zon is Saigon. Verloren lijkt nu het spel. Toch maar een party wat eigeblijk niet kon. Een afscheidsfeest in de hel! Regelaar: En wie wint dit lekkere natte jungle poesje? Gigi: Nummer 66! Hee GI neem je me mee naar Amerika? Ik zal een goede vrouw voor je zijn! Marinier: Hee wat moet dat verdomme. Ik wil bier! Regelaar: Bier voor mijn vriend hier! En jij schatje als je hier wilt blijven werken... je weet het he?? |