In fantasyland bevindt zich ook de fairytale garden. Omdat hier de show: Belles Storytime zou plaatsvinden gingen we opzoek. (we dachten aan een echte grote belle show) We zagen daarom het piepkleine pleintje wat de fairytale garden was ook in de eerste instantie over het hoofd. Later vonden we het. De show begon. Het stelde niet veel voor dan Belle die met behulp van kinderen het verhaal van Belle en het Beest navertelde. Ik vond er niks an, maar Keshia noemde het de mooiste show, ach smaken verschillen. |