The everglades national park
Vanaf de keys reden we de volgende dag naar het everglades nationalpark. Dat is een heel groot moeras. Op verschillende plekken kun je uit de auto stappen en over grote houten trailers lopen. Helemaal in het zuiden kun je ook op een propellerboat. Dat hebben we niet gedaan. We waren nogal laat in de middag pas daar en dan stikt het van de muggen en is het op zo'n boot geen uithouden. En nou ja op die trailers hebben we toch al heel veel gezien, aligators, schildpadden, reuze krekels, byzondere vogels en planten,ja en last van de muggen hadden we evengoed. Als we de auto ingingen deden we echt 1, 2, 3 ja! en dan heel snel de deur open, auto en in deur dicht. En dan hadden we nog een kolonie muggen in de auto.
Aligators
Andere dieren in de everglades die ik heb gezien. Er moeten ook nog slangen, manatees (zeekoeien) en wasberen gezeten hebben maar die heb ik niet gezien.
Een Anhinga droogt zijn vleugels
Witte ibissen (hier was het aller ergst met de muggen, er gingen echt hele zwermen achter ons aan, we moesten gewoon rennen)
Vanuit de auto zagen we deze hertjes
Overige foto's van de everglades
Als je goed kijkt kan je de gele reuze krekel zien
Hannock trail, moest heel mooi zijn, we zijn vanwege de muggen alleen niet verder dan 3 stappen en een mislukte foto gekomen.
Keshia en ik in de everglades en nee het was niet zo koud dat we een jas aan moesten dat was ter muggen bescherming.
Pa-hay-okee, rivier van gras
Hosted by www.Geocities.ws

1