| En scene s'il vous plait |
| Deze show is elke dag te zien in het Festivalstage in Fantasyland. Het is een show voor de jonge kinderen. Allerlei Disneyfiguren die liedjes zingen. Ik vind deze show rond uit saai. Goed het is bedoeld voor de jonge kinderen maar Winnie de Pooh is dat ook en door het decor is dat ook erg leuk. Dat is echt wat hier ontbreekt. Ik hoop echt dat er hier binnenkort eens een andere show komt want deze is al veel te lang te zien. |
![]() |