| Eljen |
| Dit liedje is helaas na de try outs uit de show gehaald. In Wenen zat het ook wel in de show, ik begrijp niet goed waarom het weg is, het is een mooi nummer. De teksten kloppen niet helemaal, ik kan niet alles evengoed verstaan.. |
| Hongaarse man: De kerkdeur gaat open, de mis is afgelopen! Hongaarse vrouw: Daar zijn ze! Hongaren: yeeeeeh Hongaarse vrouw: Hongarije, heeft gewonnen Eljen, Eljen Erschebeth. Hongaarse mannen: Onze vrijheid is begonnen, Eljen, Eljen Erschebeth Alle Hongaren: Wie was sterker dan kanonnen? Eljen, Eljen Erschebeth Wie heeft er voor ons gewonnen? Eljen, Eljen Erschebeth Erschebeth!! Lucheni: Mensen Elisabeth heeft ons bevreid. Ze haalt Hongarije uit het grote Keizerrijk. Dit nationalisme, brengt ons een nieuwe tijd .......... dat het Keizerrijk....... Hongaren: Eljen, Eljen, Eljen, Eljen, Eljen, Eljen, Eljen, Eljen, Eljen, Eljen, Eljen, Hongaarse man: De overwinning kwam door haar, Elisabeth. Hongarije voor altijd vrij Elisabeth: Ik reik u graag de hand, want Hongarije is mijn land en niets haat ik meer, dan vredesslavernij. Met u die voor vrijheid kiest, voel ik me sterk verwant! Hongaren: Wie heeft Hongarije .... Eljen, Eljen, Erschebeth Lucheni: ... Het Keizerrijk is op het eind. Het einde van Oostenrijk Hongaren: Wie heeft er voor ons gewonnen. Eljen, Eljen, Erschebeth Elisabeth! Elisabeth! Elisabeth! Lucheni: Elisabeth! Hongaren: Elisabeth! Elisabeth! Elisabeth! Lucheni: Elisabeth! Hongaren: Elisabeth! Elisabeth! Elisabeth! Lucheni: Elisabeth! |