Animal Kingdom
Animal kingdom is een combinatie tussen een dierentuin en pretpark. Maar geen dierentuin zoals wij kennen. Je ziet in het hele park nergens een hok. Alles is een prachtige natuurlijke omgeving. Er is een attractie dat je een safari tocht maakt, je gaat dan in een echt rijdende jeep (dus niet op een rails) die jeep rijdt ook hard en door water. Onderweg zie je allemaal dieren, olifanten enzo (een keer regende het en toen waren de olifanten in het water aan het plonzen was heel leuk)

Het teken van Animal Kingdom was een hele grote boom, the tree of life, waarin in de stam allemaal dieren zijn uitgebeeld. Onder in deze boom bevindt zich de attractie 3d buckslife, een 3d film met insecten.
Aan het eind was het heel grappig, wilt u blijven zitten want de kakkerlakken moeten er al eerste uit, dan zit je daar en dan floeps onder je billen voel je iets door gaan. 
the tree of life
Andere leuke attracties in animal kingdom waren, Kilimanjaro rappid river ride. Een wildwaterbaan door India, heel mooi gemaakt met mist en planten en dan verandert het landschap in heel kaal en afgebrand, helemaal verwoest. Dan ga je de diepte in, en de golf komt helemaal over je bootje heen. Ook kan er nog met water op je gericht worden. Nog noooooit ben ik zo drijf en drijf nat geworden in een wildwaterbaan.
Een andere leuke attractie was dinosaur. In een tijdmachine ga je terug naar de dino's maar je komt precies op het moment dat de astroiden binnen vallen. Dwars langs gevaarlijke dino's en vallende stenen race je er met je karretje doorheen, heel spanndend!
Hosted by www.Geocities.ws

1