Animal kingdom is een combinatie tussen een dierentuin en pretpark. Maar geen dierentuin zoals wij kennen. Je ziet in het hele park nergens een hok. Alles is een prachtige natuurlijke omgeving. Er is een attractie dat je een safari tocht maakt, je gaat dan in een echt rijdende jeep (dus niet op een rails) die jeep rijdt ook hard en door water. Onderweg zie je allemaal dieren, olifanten enzo (een keer regende het en toen waren de olifanten in het water aan het plonzen was heel leuk)
Het teken van Animal Kingdom was een hele grote boom, the tree of life, waarin in de stam allemaal dieren zijn uitgebeeld. Onder in deze boom bevindt zich de attractie 3d buckslife, een 3d film met insecten. Aan het eind was het heel grappig, wilt u blijven zitten want de kakkerlakken moeten er al eerste uit, dan zit je daar en dan floeps onder je billen voel je iets door gaan. |