| Zomer 1999 |
| Niet heel veel byzonders over te vertellen. Natuurlijk was het wel byzonder voor mij want dat is het elke keer. Maar geen nieuwe attracties, shows of parades. De Pocahontas show was weer begonnen. Ik stond vooraan in de rij. Uit allerlei landen werden er mensen naar voren gevraagd. Bij Nederland schreeuwde ik het hardst. Ik en mijn nichtje mochten naar voren komen. We wisten nog niet wat ons te wachten stond, wat bleek we moesten een liedje zingen in het Nederlands. Ik ben normaal best verlegen maar werd ineens heel stoer. Ik zong het Nederlandse kinderliedje Keteltje dik van buik met bewegingen. En ik zorgde ervoor dat iedereen mee deed. Haha dat was leuk, we moesten het zelfs nog eens doen. Wat was ik ineens een ster. Ik bleef deze keer 2 dagen, het was nogal druk dit keer maar wel weer schitterend weer. |