Herfst 1998
Voor het eerst Halloween meegemaakt in Disney. Heel Frontieland stond in het teken van Halloween. Overal pompoenen en spinnenwebben enz. Ook liepen er vaak de Disney slechterikken langs zoals Cruella, Malafide, enz.
In het Chapperal Theater was Mickeys winterwonderland te zien. (voor mij voor het eerst) en in het Videopolis Mulan the legend.
De parade was nog het zelfde. Vond ik niet erg, ik was helemaal weg van het liedje en zong het elke keer mee. Dit keer was er voor het eerst een klein meisje in ons midden. (toen 6 jaar) ze werd er elke keer uitgepikt bij de parade. Dat was wel grappig.
Dit keer was ik 3 of 4 dagen, ik weet het niet meer precies. het was herfst maar ook stralend weer. Echt elke dag een helder blauwe lucht.
Add your text here
Hosted by www.Geocities.ws

1