Zomer 1998
Dit keer was voor mij een heel speciale keer. Ik kocht voor de eerste keer een jaarkaart. Een classic jaarkaart waarmee je bijna elke dag van het jaar Disneyland Parijs komen. Ik zou deze keer dan ook 4 en een halve dag gaan. Ik genoot nu meer dan ooit van de omgeving. Al die straatjes met mooie muziekjes en alles past zo perfect bij het thema. Ik heb dit keer ook wel elk terrasje en winkeltje uitgeprobeerd. Mijn Disney verzameling met vanalles uitgebreid. Ik zag voor de 2e (en 3e en 4e) keer de Pocahontas show. De Winnie de Pooh show was nieuw er was een show met allerlei classics in het videopolis en er was een nieuwe parade. De Wonderfull world of disneyparade. Ik vond het bijbehorende liedje zo leuk dat ik hiervan de cd heb gekocht.
Ook was er 's morgens de Hercusles happening. Ook dat vond ik helemaal te gek. Deze superheld heeft op een of andere manier een streepje bij mij voor enne ik was daar dus erg blij mee.
Wat deze keer opviel was dat het enorm rustig was. Ik heb een foto van mezelf in een practisch lege mainstreet. Mijn laatste dag was het wel wat drukker, maar ja op de 5e dag maakt dat niet uit.
Hosted by www.Geocities.ws

1