| Herfst 1997 |
| Deze keer was ik 2 dagen in de hersfst. Net na mijn 18e verjaardag. Ik kreeg hier dan ook mijn verjaardagscadeautjes. Een muzieksneeuwbol van Belle en het Beest en een knuffel van Winnie de Pooh. Deze keer nam ik erg veel tijd om in winkeltjes rond te neuzen. De keer dat ik 4 dagen was had ik dat ook gedaan maar als ik maar 1 dag ging niet. Wat zijn die winkeltjes schattig. Allemaal stuk voor stuk zo tot in het detail afgewerkt. De een in het teken van de cowboys de andere in sneeuwwitje stijl enz. Ik heb naast mijn cadeaus zelf ook nog van alles gekocht. De eerste dag hadden we veel regen, gelukkig hadden we de 2e dag stralend weer. Dit keer bestond Disneyland Parijs 5 jaar. Het kasteel was versierd en alles stond in het teken van de klokkenluider van de notre dame. Ook was er een klokkenluider parade. Jammer genoeg heb ik daar alleen het laatste stukje van kunnen zien, we waren tot 2 keer toe te laat. |