30 maart
Tot half maart hield ik het vol, toen kreeg ik weer de Elisabeth kriebels.... Een reservering gemaakt voor vrijdag 30 maart. En dit keer vond ik dat ik ook naar de artiestenuitgang moest gaan! Ik wilde vooral Stanley graag ontmoeten want hij is mijn absolute favoriet! Daarnaast had ik gehoord dat Danny de Munk nu de rol van Lucheni speelde en omdat ik veel goede verhalen over hem gehoord en ik zelf tijdens musicals in concert van hem onder de indruk was, hoopte ik ook erg op hem.

Maar helaas jam! De rolverdeling van deze avond.
Elisabeth- Maaike Widdershoven (eindelijk een keer Maaike)
De Dood- Addo Kruizinga (en ik had zooooo op Stanley gehoopt)
Lucheni: Derek Blok (geen Danny dus)
Rudolf: Ron Barents
Sophie: Annette Nijder (zij was nieuw en volgde Doris op)
Franz-Joseph: Jeroen Phaf, (net als bijna alle keren)

Ok eigenlijk een flinke teleurstelling voor mij. Maar ja om maar met Lucheni's woorden te spreken: "zoals je wilt en hoopt, gebeurt het nooit" 
Ik heb toen (op mijn 5e keer) eindelijk een keer een programma boekje gekocht. En Keshia mijn vriendinnetje kreeg een Elisabeth zakdoekje.
Na wat te hebben gedronken gingen we naar onze plekken. Keshia en ik zaten op rij 2 aan de evenkant, daar had ik nog niet eerder gezeten.
Ondank de teleurstelling van de cast had ik er erg veel zin in.

Eindelijk, licht uit welkom in het circustheater blabla en dan... Maar waarom Lucheni...Ooh heerlijk ik was er weer. Ik was weer op mijn plek!
Ik hield heel even mijn adem in tijdens attenzione zijne majesteit de Dood. Want nu kwam Addo dus de trap af... Ja hij is een stuk minder leuk dan Stanley ik blijf het vinden. MAAR... hij viel me heeeeel erg mee en was veel beter dan de vorige keer dat ik hem had.
Maaike was ook erg goed! Ik vond haar een hele goede Elisabeth! Wat ik wel vond was dat ze zo'n tijd jong bleef. Pia zag je echt ouder worden enzo. Maar verder een perfecte Elisabeth.
Derek Blok vond ik iets tegen valllen als Lucheni, hij was niet slecht.. maar ik vond Wim en Antonie beter...
Ron Barents was voor mij een grote ontdekking! Wat een goede Rudolf was dat!!!!!! Ik heb van hem genoten.
Annette Nijder was ook een uitstekende Sophie. Oh wat een heerllijk kreng speelde ze!
Jeroen Phaff, ach ja ik heb hem al zo vaak gehad en hij blijft goed. Het slappelingetje...
Kortom hoewel ik Stanley als de Dood miste was het een geweldige voorstelling!!!

Achteraf ben ik nog naar de artiestenuitgang geweest. Was erg leuk! Binnenkort de foto's!!
Hosted by www.Geocities.ws

1