Zomer 1995
Dit was de 2e keer dat ik het park bezocht (15 jaar), weer in augustus maar helaas was het niet zo' stralende dag als de eerste keer. De hele nacht had het al geregend, maar omdat het 's morgens toch droog was gingen we toch.
In het begin van de ochtend ging het goed (met het weer) De space mountain was dit jaar nieuw en ik ging er voor het eerst in. Ik wist van te voren niet wat me te wachten stond maar was dolenthousiast toen ik er uit kwam. Wauw wat een snelheid en voor mijn gevoel was ik 100 keer over de kop geweest.
Ook bezocht ik dit keer Star Tours voor het eerst. Ook hierover was ik heel enthousiast.
Helaas daarna begon de regen en niet zomaar regen echt keihard en het ging maar door. We kochten gele Disney regenjassen en we waren niet de enigen. Het hele park was ineens geel. Rennend gingen we van de ene naar de andere attractie. En door de regen weer geen middagparade. Gelukkig om een uur of 6 a 7 hield de regen op en bezocht ik ook voor het eerst Indiana Jones. Deze achtbaan viel me een beetje tegen, ik had er meer van verwacht. Zeker naar wat ik dezelfde ochtend in de Space Mountain had meegemaakt.
Tegen de avond, terwijl bijna mijn hele familie half uitgeput naar de filmpjes in het videopolis was gaan kijken, ging ik nog eens in de Space Mountain en in Star Tours, bij alle twee heb ik toen hoogstens een kwartier in de rij gestaan.
'S avonds weer de electrical parade en dat was weer het einde van een fantastische maar natte dag
Hosted by www.Geocities.ws

1