| Zomer 2000 |
| Snik snik mijn voorlopig laatste keer in het magische park. Natuurlijk weer van mijn favoriete shows, parades en attracties bezocht. Het was redelijk druk maar dat mocht de pret niet drukken. Het was ook erg warm, ik was dit keer echt verbrand terwijl we zaten te kijken naar de Imaginations parade in de volle zon. De 2e dag hadden we een beetje pech, de portemonee van een reisgenoot van ons was kwijt geraakt in de Big Thunder Mountain. Om te kijken of we hem ergens konden vinden mochten we nog 2 keer. Ik dacht eerst leuk, maar er echt van genoten heb ik niet, je zoekt toch naar die portemonee en bovendien was ik na de 3e keer wel misselijk. Ondanks dit, vond ik het toch weer super. Ik had toen we de poort uitreden wel een brok in mijn keel, dit was immers mijn voorlopig laatste keer. In de tussentijd ben ik al druk bezig met de reidsgidsen Florida om daar Disneyworld te bezoeken. |