Zomer 2000
Dit keer was ik 2 dagen en ik verbleef 1 nacht in Santa Fe. Ik was met een vriendin samen. Het waren 2 slopende maar ook hele leuke dagen. Mijn vriendin was voor het eerst en ik was ondertussen wel een hele ervaren gids.
We gingen eerst naar het park en lieten de koffes brengen. We waren de laatste die ze ophaalden. Na het vuurwerk gingen we naar het hotel met zo' pendelbusje. We hadden ook wel een erg leuke buschauffeur (voor de musicalfans hij leek op Stanley) en hij was niet Nederlands dus wij als 2 vrolijke meiden maakten daar een paar leuke opmerkingen over. Helaas waren de mensen achter ons wel Nederlands.. Ok dat was waarschijnlijk voor niemand interessant maar ik vond het wel erg grappig.
De volgende dag moesten we helaas al om 3uur bij de bus zijn. Maar we hebben nog heel wat leuke  dingen gedaan.
Oh ja op de heen weg in de bus hadden we vreselijke regen, ik was dan ook bang dat we dat ook in het park zouden hebben. Maar een wonder geschiedde. Een kwartier voor aanvang klaarde het op en ik heb zomaar in mijn tshirt gelopen.
Hosted by www.Geocities.ws

1