| Herfst/ Winter 1999 |
| Dit keer was ik in November, de eerste keer dat ik hier de kerstperiode zou meemaken. We verbleven nu dan ook weer in een hotel (weer hotel Santa Fe) Alles was in de kerstsfeer ook in het hotel. Overal kerstbomen en lichtjes. Het park was nog sprookjesachtiger als anders. Op het eerste pleintje van mainstreet stond een 25 meter hoge kerstboom. Voor het kasteel stond een zilveren Mickey. (later bleek dat die 's avonds de kerstboom aanstak door laser licht) Door mainstreet waren allemaal lichtjes en kerstversieringen ook klonk er hele mooie kerstmuziek door Mainstreet oa van de Muppets Christams Carol. Small world was voor de kerst veranderd. Small world liet nu allerlei feesten door de hele wereld zien. Ook Sinterklaas ontbrak niet, al had hij 2 eenden of ganzen in plaats van een paard. Die eenden/ ganzen stonden er altijd al maar waren nu gewoon niet weggehaald. We hebben erg gelachen om Sinterklaas met zijn eenden of ganzen. In Frontierland was weer Mickeys winterwonderland. Deze show zag ik voor de 2e keer nu. En dan was er natuurlijk de kerstparade, wat is die mooi. Nou ja ik ben ook niet anders gewend. Het was trouwens wel erg koud dit keer, maar geen regen. |
![]() |