| Si
no hi ha màgia, si no hi ha passió per l'altre, fer
l'amor és com beure's un refresc de cola en un dia de
calor... Hi ha a qui ja li està bé així... i també hi ha qui prefereix que la relació sexual sigui un milió de vegades més apassionant i més satisfactòria que beure's un refresc de cola... |