Tots sabem quč vol dir estar enamorat, quan la vida se't fa de color de rosa perquč qui tu estimes, t'estima... quan per a tu la vida se centra en un nom, un rostre, un cos, una persona...

Fer l'amor amb la persona de qui estŕs enamorat o enamorada... és una experičncia tan bella que no es pot descriure amb paraules...

Perň has de vigilar que l'abundŕncia de sentiments no et faci oblidar les conseqüčncies... Dins la mŕgia de l'amor no pots deixar de ser responsable, ni de tenir seny, ni de pensar en la teva felicitat futura, en la teva salut i en la teva llibertat. Pren precaucions.

 
 
 

Tornar a l'índex de sexualitat

Tornar enrera

 
 
 
 
Hosted by www.Geocities.ws

1