NKK-utstillingen, Bø i Telemark 2004
Jeg og Anna tok toget til Bø fredags formiddag og var framme i den store toppleiligheten fra ifjor litt før de andre (akkurat i tide til idol *hehe*). 12 personer og 15 hunder klarte igjen å plassere seg rundt omkring i den store leiligheten. De fleste skulle starte i lydigheten og/eller stille ut. Anna startet i agility & hopp, men ble disket begge gangene. En veldig trivelig tur!

Anna og jeg lurer rundt i leiligheten før de andre kommer :)



F.v: Athena på utstillingen, Chilli på utstilling og vår lille leir mellom ag. og lp-ringene.

Anna fikk seg en lite kløv :)

Noen av storpudlene.