Hvem er jeg???

Mitt navn er Jeanett Hiim Egeland og er født (16/4-82) og oppvokst i Stavanger. Min aller største interesse har alltid vært dyr, og det er også det jeg har lyst til å holde på med i framtiden. For tiden bruker jeg dagene til stell og trening av mine dyr, samt. jobber i en dyrebutikk :) Studerer også tysk ved HIS. Der trives jeg veldig godt. Utenom hundene har jeg også en katt og et par akvarier med fisker. Hos mine foreldre står mine 3 gamle kaniner.

Etterhvert som årene har gått har jeg prøvd meg på mange forskjellige ting av både sport og andre fritidsaktiviteter. Spilte bl.a. noen år Fiolin. En annen stor interesse er kunstløp, og har trent mange år mer eller mindre aktivt i Stavanger Kunstløpklubb.

Fra sommeren'01 til sommeren'02 bodde jeg i Sverige, og der likte jeg meg veldig godt. Jeg fikk trene med et kunstløp-team, og nå vet jeg hva mange går glipp av her i Norge. Det var utrolig gøy!

Dvergpuddelen min, Anna, konkurrerer i agility, og det går riktig bra! Både hun og jeg er fremdeles under opplæring, men fremganger ser vi etter hver trening ;) Har fått vår første opprykk-pinne til klasse 2 i både agility og hopp! Trener lydighet også, og håper å etterhvert kunne starte i LP-konkurranser.

Nå har jeg nettopp hentet hjem en liten vovve til; nemlig Frida! Når hun blir gammel nok skal hun få trene både lydighet og agility.Blir spennende å se hvordan det går :) Foreløpig konsentrerer vi oss helst om utstilling og grunnlydigheten.

Ellers er det vel ikke så mye å si om meg... er vegetarianer og har vært det i ca. 8 år nå.

 

Sitter her med en av kaninene vi har oppdrettet; Vicanett's Sacramento. Bildet er ca.4-5 år gammelt.

Kristin og jeg (t.v.) i Göteborg sommeren'03. Jeg er en liten Sverige-fan ;)

Bildet øverst på siden er av meg og Lady i Drammen sommeren'04...

Hosted by www.Geocities.ws

1