Ute på tur
Partille 5. mai'02

Anna på sin første store utflukt.

Her var det to agilitybaner; en for store og en for små/medium-hunder. Anna står ivrig og ser på alle de flinke hundene...
Borås 29. juni'02

Lady og Anna slapper av utenfor puddelringen.

Det begynte plutselig å regne, lyne og tordne. Da var det godt å ha kjøpt nye tepper som Anna kunne varme seg godt i, mens vi ventet på at været skulle bli litt bedre.