Bilder fra 6. og 7. april'03
Randabergtur
Anna fikk være med til Randaberg, men for å komme dit må man ta 2 busser...

Lydighetskurset

"Belit" (hunden til instruktøren, Gert), ligger tålmodig og venter.
|
|
|
|
|
Lille "Lulu" er kjempeflink :) |
"Teddy" springer så fort han kan på innkalling. |
Ivrige "Lady" i innkalling. |
Respitt

Briefing til respitt-konkurransen

Sitter og venter. Lillesøsteren min, Victoria, passer på Anna mens jeg "briefer".
Vannassen






Hjemturen fra Åsen gjennom Vannassen hvor vi bl.a. traff på noen fine Svaner :)