Bilder fra 6. og 7. april'03

Randabergtur

Anna fikk være med til Randaberg, men for å komme dit må man ta 2 busser...


Lydighetskurset

"Belit" (hunden til instruktøren, Gert), ligger tålmodig og venter.

Lille "Lulu" er kjempeflink :)

"Teddy" springer så fort han kan på innkalling.

Ivrige "Lady" i innkalling.


Respitt

Briefing til respitt-konkurransen

Sitter og venter. Lillesøsteren min, Victoria, passer på Anna mens jeg "briefer".


Vannassen

Hjemturen fra Åsen gjennom Vannassen hvor vi bl.a. traff på noen fine Svaner :)

Hosted by www.Geocities.ws

1