TOP 40/POP SINGLES CHART


Top 40/Pop Singles - MAY 1, 2004

Cover Image Cover Image Cover Image Cover Image Cover Image Cover Image Cover Image Cover Image Cover Image

TW
LW
+/-
Wks
Artist
Title
Peak
1 (1) 15 Usher f/ Lil' Jon & Ludacris Yeah! 1(6)
2 (2) 10 Maroon5 This Love 2
3 (5) 8 Usher Burn 3
4 (6) 5 Beyoncé Naughty Girl 4
5 (3) 16 Britney Spears Toxic 1(6)
6 (4) 8 Janet Jackson I Want You 4
7 (9) 10 Alicia Keys If I Ain't Got You 7
8 (8) 14 Chingy f/ J. Weav One Call Away 3
9 (7) 14 Jay-Z Dirt Off Your Shoulder 7
10 (10) 19 Evanescence My Immortal 4
11 (12) 7 Jessica Simpson Take My Breath Away 11
12 (15) 10 Sean Paul f/ Sasha I'm Still In Love With You 12
13 (16) 5 Black Eyed Peas Hey Mama 13
14 (20) 4 Mario Winans Featuring Enya & P. Diddy I Don't Wanna Know 14
15 (11) 14 Twista f/ Kanye West & Jamie Foxx Slow Jamz 4
16 (18) 6 Blink 182 I Miss You 16
17 (17) 8 OutKast Roses 17
18 (23) 4 G Unit f/ Joe Wanna Get To Know You 18
19 (14) 25 Jessica Simpson With You 2
20 (13) 16 Ludacris Splash Waterfalls 11
21 (22) 4 Kanye West f/ Syleena Johnson All Falls Down 21
22 (25) 4 Avril Lavigne Don't Tell Me 22
23 (26) 3 Twista Overnight Celebrity 23
24 (21) 14 Kanye West Through The Wire 7
25 (33) 2 Usher Confessions Part II 25
26 (36) 2 J-Kwon Tipsy 26
27 (29) 3 Sugababes Hole In The Head 27
28 (19) 16 Hilary Duff Come Clean 10
29 (24) 16 Ruben Studdard Sorry 2004 8
30 (27) 14 Kimberley Locke 8th World Wonder 20
31 (31) 3 Jet Are You Gonna Be My Girl 31
32 (34) 3 Kylie Minogue Red Blooded Woman 32
33 (38) 2 T.I. Rubber Band Man 33
34 (30) 26 OutKast f/ Sleepy Brown The Way You Move 1(1)
35 (39) 17 Sheryl Crow The First Cut Is The Deepest 12
36 (32) 26 OutKast Hey Ya! 1(10)
37 (28) 12 Sarah Connor Bounce 17
38 (37) 2 D12 f/ Eminem My Band 37
39 NEW 1 R. Kelly Happy People 39
40 (40) 18 Nickelback Someday 6

Coming up...
Janet Jackson- "All Nite (Don't Stop)", George Michael- "Amazing", Britney Spears- "Everytime", Brandy f/ Kanye West- "Let's Talk About Our Love", Monica- "U Should've Known", Alanis Morissette- "Everything", Madonna- "Love Profusion", Miss-Teeq- "Scandalous", JC Chasez- "All Day Long I Dream About Sex", Nickelback- "Feelin' Way Too Damn Good", Christina Milian- "Dip It Low", Cassidy f/ R. Kelly- "Hotel", Dido- "Don't Leave Home" & Sarah McLachlan- "Stupid".

Best Top 40/Pop Song of 2002
Out of my top 10 songs of 2002, which did you like best?


Current Results

All charts are updated every Thursday.
Copyright © 1997-2004 j. music. All rights reserved.

1

Hosted by www.Geocities.ws