|
|
"Gör hästen fin" dag! Under en av årets första dagar var det dags
14 flickor att pyssla, rykta, putsa Dagen började med att ta in och mata hästarna, sedan gick alla lös med borstar, ryktskrapor och hovkratsar. Flickorna jobbade och i takt med att värmen steg åkte täckjackorna av. Utanför fönstren bet kylan men av detta märkte vi inget i det varma stallet! När hästarna var klara var det dags för utrustningen. Tränsen plockades isär och ett tag undrade vi om vi verkligen skulle få tillbaka alla delar på rätt plats. Men det var riktigt skickliga hästtjejer som var i stallet och snart var allt skinande rent och på rätt plats. Då var det dags för fotografering! Klicka här eller på bilden nedan för att komma vidare till fotografierna! Dagen avslutades sedan inne i klubbrummet med mat, film och en hel del popcorn!!!
|