hier wil ik even alle mensen bedanken die het mogelijk hebben gemaakt dat ik deze site heb kunnen maken,
zowel voor praktische tips en morele steun!
thx 2:
* Simon: mij allerliefste lieveling =) luv ya! U RULE!
                                                    "There's something about the look in your eyes
                                                     Someting I noticed when the light was just right
                                                     It reminded me twice that I was alive
                                                     And it reminded me that you're so worth the fight"

                                                    "few are those who see with their own eyes and
                                                     feel with their own hearts."

* Ilse: zeer goeie vriendin, zeer lief meisje, *denkt soms dat ze een vogel is* =b en heeft ook een
         eeeeeeeeeeeerg mooie site! danku danku!
         "we can do no great things,
          only small things with great love."
* michiel: Ex medeleerling! bedankt voor alles!
              "Remember, hope is a good thing, maybe the best of things.
               And no good thing ever dies."
* het VG forum: waaronder: Wizkid, Rudolf, Lydia, Opa, Rover, Apoc, VV, PMJX,
                         Mr. cassis, CoHoost Crio#4, CycloneX, Merson, Raleight, newbes (jaja ook na
                         de opmerking nen wannebee te zijn!),
trench, darkangel, Zedonite, PHAZE!,
                        
dani, Vince, Frisbee, Kastanje, Lightning, Khar-Hoe, Sir Sjorro, Twisted,
                         Thul, Dafon, Medo, Guus, DmC, god of darkness,
Ravens, Madness, Antistuud
                         en Michellie!
Hosted by www.Geocities.ws

1