| hier wil ik even alle mensen bedanken die het mogelijk hebben gemaakt dat ik deze site heb kunnen maken, zowel voor praktische tips en morele steun! |
||||||||||||
| thx 2: | ||||||||||||
| * Simon: mij allerliefste lieveling =) luv ya! U RULE! "There's something about the look in your eyes Someting I noticed when the light was just right It reminded me twice that I was alive And it reminded me that you're so worth the fight" "few are those who see with their own eyes and feel with their own hearts." |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
| * Ilse: zeer goeie vriendin, zeer lief meisje, *denkt soms dat ze een vogel is* =b en heeft ook een eeeeeeeeeeeerg mooie site! danku danku! "we can do no great things, only small things with great love." |
||||||||||||
| * michiel: Ex medeleerling! bedankt voor alles! "Remember, hope is a good thing, maybe the best of things. And no good thing ever dies." |
||||||||||||
| * het VG forum: waaronder: Wizkid, Rudolf, Lydia, Opa, Rover, Apoc, VV, PMJX, Mr. cassis, CoHoost Crio#4, CycloneX, Merson, Raleight, newbes (jaja ook na de opmerking nen wannebee te zijn!), trench, darkangel, Zedonite, PHAZE!, dani, Vince, Frisbee, Kastanje, Lightning, Khar-Hoe, Sir Sjorro, Twisted, Thul, Dafon, Medo, Guus, DmC, god of darkness, Ravens, Madness, Antistuud en Michellie! |
||||||||||||