| Hier staan foto's van tekeningen en schilderijen,.... die ik maakte! Voor de mensen die het nog niet weten, ik volg al 3 jaar tekanakademie! Verder heb ik nog twee workshops gedaan met her seele en ��n met Steven De Rie over striptekenen en een workshop graffiti! |
![]() |
| Deze diddle heb ik vorige zomer op mijn kamermuur geschilderd! |
| Mijn doel was om een tribel te ontwerpen voor een muziek groepje! en dit is het resultaat! |
| voila zi! hier is mijn werk van de krokusvakantie van 2003! Dit heb ik geschilderd op mijn kamermuur! maar meer volgt! |