Hier staan foto's van tekeningen en schilderijen,.... die ik maakte! Voor de mensen die het nog niet weten, ik volg al 3 jaar tekanakademie! Verder heb ik nog twee workshops gedaan met her seele en ��n met Steven De Rie over striptekenen en een workshop graffiti!
Deze diddle heb ik vorige zomer op mijn kamermuur geschilderd!
Mijn doel was om een tribel te ontwerpen voor een muziek groepje! en dit is het resultaat!
voila zi! hier is mijn werk van de krokusvakantie van 2003! Dit heb ik geschilderd op mijn kamermuur! maar meer volgt!
Hosted by www.Geocities.ws

1