| Geboren: 12/07/06 Registratienummer SABT: 2006001211016 Vrouwelijk. |
| Vader: Lionheart Leo (2004001211010) 85,2% (Stud register) Lionheart Twin Peaks (83,9%) x Boerklan's BengBeng (91,4%) (Stud reg) (19991211022) (1999156010) Moeder: Lionheart Yubari (2003001211018) 86,5% (Stud register) Dopper Darco (90,7%) x Lionheart Siobhan (80,7%) (19980188107) (19991211018) |
| Onze Star kwam bij ons nadat we een van onze eigen pups hebben moeten opgeven... Ik heb het lot laten beslissen: kwam er al meteen een nieuw pupje, of moest er nog wat tijd overheen??? Als er bij Jos nog een teefje beschikbaar zou blijken te zijn, zouden we aannemen dat God zag dat het goed was, en zou die kleine bij ons komen wonen! Bleef er het probleem van een nieuwe naam..... had echt nog niet het hart om daar naar op zoek te gaan, tot ook daar het lot de knoop doorhakte:karton opruimen eens per maand is mijn extra-jobje op het werk, en net die woensdag zat er een doos bij met een brede tape er overheen met de naam van de transportfirma: Star and Wings.... Dus dat was dat: Star zou ze heten. Niet in de betekenis van 'super-star', maar gewoon: een sterretje, een lichtpuntje in het donker, hoop, a 'wishing star'..., DAT soort Star!! En ze is er: heel Heks zal het ondertussen geweten hebben, want de eerste dag heeft ze de ganse dag luidkeels gezongen van 'A Star is Born...'. Maar iedereen die haar schattige snoetje zag, kon het haar met veel plezier vergeven... En al heel snel heeft ze zich aangepast, en ontpopt ze zich tot een geweldig pupke: lief, slim, aanhankelijk, heel leergierig maar toch met de goeie dosis eigengereidheid. Ze is misschien een beetje klein, maar ook kleine meisjes worden groot, en ze is perfect in balans, en goed gebouwd. En ondertussen ook al goed gegroeid! Eten is trouwens een van haar hobbies!! Sinds het ongeluk met onze Sky nemen we meer alles een beetje dag per dag, en we zien wel waar de tijd ons brengt: voorlopig is er weer een zonne-, euh... sterrenstraaltje in 'huize Lioness'.... Zijn we ondertussen weer een stukje verder: Star is ondertussen een 'gezonde' jongedame van bijna twee, heeft dus inderdaad haar 'gezondheidsattest' op zak, �n werd op zondag, 11 mei laatstleden aan- �n dus goedgekeurd op onze jaarlijkse SABT-keuring te Oud-Turnhout. Ondanks het feit dat ze een kwetsuur had, en dus niet zo echt kon tonen wat z ein huis heeft, haalde ze een score van 81,3%, wat zeker niet slecht is gezien de omstandigheden en de overige scores! Nu kunnen we weer een stukje verder bouwen aan onze weg.... |
| Lionheart Star |
![]() |