Keep the music alive 2!
De Boerderij Beekbergen organiseert vrijdag 9 december, in samenwerking met organisatiebureau Hotburrito, wederom Keep the music alive! Na het succes van de eerste aflevering is besloten om dit initatief (live muziek te promoten) voort te zetten. Wederom staat de avond in het teken van veelbelovende bands en artiesten uit de regio.
Deze keer presenteren we een akoestische set en 2 bands.
De akoestische set is 2 Foxy. Het zijn 2 zangeressen uit Deventer, begeleid door gitarist Tomaz Pattiapon. Ze zullen o.a. nummers brengen van Tina Turner, Janis Joplin en Metallica.
De bands zijn Baseline en One
Baseline draait al wat jaartjes mee. De leden van deze zesmans formatie hebben ervaring opgedaan in diverse andere bandjes voordat ze in 2000 bij elkaar kwamen. Aanvankelijk voor een eenmalig optreden, maar gezien de enthousiaste reacties besloot men om samen door te gaan. Baseline is sindsdien uitgegroeid tot een van de beste bands uit de regio. Het repertoire bestaat o.a. uit werk van Rolling Stones, Small Faces, Free, Soul Asylum, Eagle Eye Cherry, Smokey, Bad Company, Creedence Clearwater Revival, Chris Rea en Q 65.
One, uit Heerde, is begonnen als akoestisch trio wat vooral voor familie en vrienden optrad. Inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een volwaardige 5-mans formatie en hebben al de nodige optredens er op zitten.. Ze spelen bekende pop/rock muziek in een zo breed mogelijk repertoire. Zowel engels- als nederlandstalig. Daarnaast beschikken ze over eigen geschreven nummers.
Binnenkort komt meer informatie, dus kijk hier af en toe even of geef je emailadres door, dan krijg je als eerste het nieuws. En hou 9 december vrij in de agenda! KEEP THE MUSIC ALIVE !!!
Datum: 9 december 2005; de zaal is open om
21.00 uur en en entree is slechts Euro 2.50
Lokatie: De Boerderij
Tullekensmolenweg 22 A
7361 EN Beekbergen
055-5062239
Copyright © 2005 Hotburrito 2005