Diane en TUT... Da SIZE en Didier (die errug lam is)
Marleen,Da SIZE,Didier en Erik.. duidelijk --> LAM
Da SIZE en Anke NME en Stefan..
NME,Stefan en Angel Chrissy,Diane en Angel
Didier ligt zwaar lam te slapen... is Quikkie ook lam of gewoon moe :)
Nou dit waren de foto's... het was dit keer niet zo'n teringzooi als 2 jaar geleden maar wel weer een heel gezellig feessie al gingen de meeste rond half 11 al weg naar WaZ maar ja de echt diehards bleven :)