Diane en TUT...                                                                Da SIZE en Didier (die errug lam is)

   

Marleen,Da SIZE,Didier en Erik..                                     duidelijk --> LAM

   

Da SIZE en Anke                                                             NME en Stefan..

   

NME,Stefan en Angel                                                      Chrissy,Diane en Angel

   

Didier ligt zwaar lam te slapen...                                        is Quikkie ook lam of gewoon moe :)

 

Nou dit waren de foto's... het was dit keer niet zo'n teringzooi als 2 jaar geleden maar wel weer een heel gezellig feessie al gingen de meeste rond half 11 al weg naar WaZ maar ja de echt diehards bleven :)

Hosted by www.Geocities.ws

1