ראיונות

:ראיון עם נטי על תשוקה

-מפגש ראשון: בתשע בבוקר בסטודיו לצילום של קקלאודיה דיבז'ה שם מובלטת המסירות של נטליה היא מגיעה במצב רוח טוב ומוכנה לעשות כל דבר שהמפיקה תבקש ממנה - והגמישות המדהימה בשעת .הצילומים


מפגש שני: כמה ימים לאחר מכן, בתשע בערב, באולפנים של טלפה במרטינז - שם מצולמת "התשוקה", בה מגלמת נטליה את הגיבורה הראשית, כרמן. "זו הדמות הכי חזקה שגילמתי אי פעם. האחרות היו יותר ,נאיביות", היא מספרת. בפנים נקיות ורעננות, ללא כל סימן מ - 12 שעות הצילומים שעברו עליה נטליה מזמינה אותנו, באדיבות לחדר ההלבשה שלה. החדר נראה שונה משאר חדרי הצוות כי על הדלת שלו תלויה מראה, שעל פי תורת הפאנג שוואי "משדרת אנרגיה טובה ומרחיקה את הרעה", מסבירה השחקנית. הקירות של החדר ירוקים, יש מיטה אחת, מראה גדולה כדי שתוכל לראות את כל הגוף והמלתחה של כרמן מעורבבת עם בגדים שנטליה לובשת בדרך כלל. מעל השולחן יש אבנים, תמונות "וחפצים שונים שמאפיינים אותה. אם המקום הזה הוא חלק מהחיים שלי, אז שיהיה עם שמחה". היא נראית שלמה


?איך את מגדירה את הרגע הזה שאת חווה... החיים כאישה נשואה הטלנובלה

החיים כאישה נשואה זה משהו שאת נהנית ממנו בכל רגע, ו"התשוקה" נמצאת ברגע של התפתחות, אנחנו עובדים הרבה כי קורים הרבה דברים, בסדרה הזו. וזה מעניין ברגע של המשחק. הן לא דמויות שגרתיות ההיפך, הן כל הזמן בתנועה. במקרה שלי במיוחד, בגלל הקרקס כרמן היא מומחית על הטרפז. (צילמנו 90 ק"מ מהבירה), בכל הימים שעשינו את צילומי החוץ, אפילו באוהל של קרקס צילמנו


?על מה התבססת כשבנית את כרמן, מלאת התשוקה, הסובלת

בכרמן יש הכל, האמת שכשדיברתי עם בלטי וסגדה התסריטאים על השתלשלות העלילה, הם דיברו על .מציאות קסומה, ושהכל קורה בכפר 200 ק"מ מבואנוס איירס, וצץ הרעיון לעשות משהו פיזי כדי .ללוות את זה, כדי שהכל יהיה מאוד אנרגטי


?ההצעה לעשות משהו פיזי הייתה שלך

אני ביקשתי מהם לעשות משהו עם הגוף, שאוכל לבטא את עצמי בשלמות. להרכיב את הדמות באופן .פסיכולוגי, אבל גם באופן פיזי. וכך נוצר הרעיון שהיא תהיה אמנית קרקס


?איך הייתה החוויה הזו

בהתחלה זה סנוור אותי, בגלל העולם החדש שנפתח בפניי, הלא מוכר. ברגע מסוים זה התחיל להיות קצת מתסכל בגלל החשק הטבעי לומר: אני לא יכולה. זה עזר לי לקבל הרבה סבלנות. הייתי מאוד .עקשנית, בחמישה או שישה חודשים למדתי לעבוד על טרפז וסוגים שונים של חבלים


?זה היה לך קל להוציא את החלק הסקסי שבך

,זה היה נהדר. בהתחלה הייתה תקופה שבה כרמן הייתה יותר נלהבת למרות שאני רגועה. את מרגישה .טוב כשאת עושה משהו שונה ושיש לך את האפשרות להיות סקסית מאוד


?בעלך צופה בטלנובלה

:כן, הוא צופה איתי. הוא נהנה (צוחקת), מביע דיעה, הוא מכיר את כל הדמויות. לפעמים הוא אומר .זה היה צריך לקרות...?", הוא אוהב את הסדרה"


?מוז'ו קנאי

.באופן נורמלי


?הוא מקבל את הסצנות החמות

.הוא מספיק קנאי כדי שזה יפריע לו אבל גם מספיק מתאים את עצמו כדי ועוד איך לקבל את זה


?יש לך פרויקט דיסקוגרפי חדש

כן, כבר ממזמן אנחנו עובדים על הדיסק הרביעי. מאז שעשיתי את "Light My Fire", שיר הנושא הסדרה, שיצא במקרה כי לא היה מתוכנן שאני אשיר אותו, יש לי חשק לעשות דברים שאני אוהבת מאוד .באינטימיות


?תעשי עם מוז'ו דיסק משותף

הוא עשה איתי את "Light My Fire", וזה היה באופן ספונטני ממש. אני לא יודעת, אף פעם אי אפשר .לדעת


?איך את מגדירה את הרעיון של תשוקה

לפני שעשיתי את "התשוקה" היה לי הרבה כבוד למושג הזה. אני לא אשקר לך, יש לי תשוקות להרבה דברים, כי הרגש הזה קשור בחלומות. התשוקה, בגלל התשוקה עצמה, היא מאוד מסוכנת כי היא קשורה יותר לראש מאשר ללב. לראש יש תשוקה למשהו וכשאת משיגה אותו כבר אין לו טעם יותר, ואז יש לך תשוקה לדבר אחר ואת מפסיקה ליהנות מזה. למרות שכאשר זה בא מהלב, גם נראה לי שכאשר את מאוד משתוקקת למשהו, כשאת מקווה למשהו, זה הרגע בו זה מתגשם. בעולם שבו אנו חיים, שבו צורכים כל הזמן, התשוקה זה משהו שנמצא אפילו בשיווק: להשתוקק למשהו חדש, משהו חדש, משהו חדש... כל הזמן, זה כאילו לרצות דברים שימלאו לך את החללים שבלב. וכאן זה המקום שנראה לי מסוכן. את זה הרגשתי עוד לפני שעשיתי את הסדרה. עכשיו זה רק קשור בכך שהתשוקה היא כפר שבו יש תשוקות מוסתרות, תשוקות מהעבר שלא הוגשמו ושעכשיו באות לנקום, או תשוקות שנדחקו ועכשיו הן יוצאות .דרך הכעס או האלימות


?אילו דברים ממך השאלת לכרמן

.אני מסרתי לה את הגוף. לא תמיד זה טוב כי אולי אני מגזימה בנמרצות, ואני מתעייפת הרבה


?היית מסוגלת להשמין ב - 20 ק"ג בשביל הדמות שלך

.כן, אם זו הדמות של חיי


?אגב תשוקות, מהו החלום הגדול ביותר שלך

,איי... (נאנחת) אני חושבת שהיכולת ליהנות ממה שקורה לי, ולתת, באופן אישי ובאופן מקצועי .יותר חשיבות ללב מאשר לראש, כי אני חושבת שהוא היחיד שלא טועה


?היית נוסעת לעבוד בחו"ל? יש לך חשק והצעות

אני אעשה מיני סדרה של 12 פרקים ברוסיה. ברוסית, עם שחקנים מקומיים. זה אתגר. נראה אם אצליח .לעשות את זה


?אוהבים אותך ברוסיה... יעשו בבושקה בדמותך

כבר יש (צוחקת). מוכרים שטרות ומטבעות עם הפנים שלי, יש סחר מזויף, של המאפיה הרוסית... כמו .כאן


?הרייטינג הוא גורם חשוב בטלוויזיה, זה מטריד אותך

,לא, זה לא מטריד אותי. "התשוקה" זו סדרה שונה ואלה הסיכונים שאת לוקחת כשאת עושה משהו אחר ,אבל כשאת בטוחה שזה מעולה, שזה בחירה שלך, אז זהו. כולנו היינו מעדיפים שהסדרה שלנו תצליח שכל העולם יראה אותה. אבל אני חושבת שזה קשור לבחירות שלך. זה תענוג גדול בשבילי לעשות את .הסדרה הזו


?מהו הדבר שאת הכי נהנית ממנו בקריירה הזו

,הכל, כי זה נותן לי אפשרות להגשים חלומות. זה מאוד משעשע לגרום למישהו להאמין שאת אדם אחר ובנוסף, משלמים לך. הדבר המכוער ביותר זו החשיפה. החשיפה היא דבר קשה כי היא דורשת ללמוד לא להיתפס על דברים, דורשת הרבה ריכוז. אם את קצת לא מאוזנת, לפעמים, זה מפריע לך יותר .מדי


?יש לך תוכניות לצרף ילד למשפחה שלך

אני אשמח מאוד, זה משהו שאני לא יודעת באמת מתי אבל הוא נמצא בין החלומות שלי. זה יהיה .נחמד... מישהו שאיתו יהיה לך תמיד את הקשר הייחודי הזה


?בואי נדבר על שמירה של הגוף. את מקדישה הרבה זמן לכך

אל תחשוב, אני שומרת על עצמי יותר כדי לא לחלות מאשר כדי להראות טוב מבחינה אסתטית. אני אוהבת לאכול בריא, אני לא עושה דיאטה. אני פאנאטית של השוקולד, של הגלידות, אני יכולה לרדת .קילוגרמים. התאמנתי הרבה בשביל הדמות, וזה נתן לגוף שלי הרבה כושר


?את מאוד מגוונת עם השיער... אם לא היית שחקנית, מהו המראה שהיית בוחרת לכל החיים

,את הטבעי שלי, צבע חום, מתחת לכתפיים, מלא. תמיד חלמתי על שיער מלא, בסגנון שלי - בלי פוני .היפי (צוחקת) ובריא


?את לא משתזפת מסיבה מסוימת

בקיץ אני משתזפת, אבל אני לא מאלה שהולכות לחוף הים ונשרפות, אני הולכת מעט מאוד ואני לא .אוהבת לשכב ולהשתזף. חוץ מזה שאני מאוד לבנה וזה לא טבעי, אני מתה מחום, מפריע לי החול


?את עושה תרפיה

אני אוהבת ליצור את החלל שלי והמקום שלי, שיהיו לי את האבנים שלי. ועשיתי, עכשיו לא כי לפני חודשיים - שלוש היה לי קשה עם הזמנים, תרפיה ביואנרגטית. זה עוזר להתמקד, שהגוף ירעד .ויוציא הכל


?את מבשלת

לא... אני אוהבת להכין עוגות, אולי כשיש יום הולדת לחברה או לבן משפחה, אני אוהבת להכין אותה .ולקשט אותה. אני יודעת להכין כמה דברים, אבל אני לא מבשלת באופן יומי


?את אחת שמתחברת בקלות, שאוהבת להיפגש הרבה

כן, אבל אין לי הרבה חברים. אני אוהבת לחגוג את יום ההולדת ולעשות מסיבות גדולות ולחגוג עם .כולם. אם אני עובדת על טלנובלה מסוימת, אז גם עם אנשי הצוות ועמיתים לשעבר


?מה את עושה בזמן החורף

בדרך כלל, אני אוהבת לנסוע לים או להרים ולשבת ולקרוא, לשמוע מוסיקה, לאכול, לטייל, לרכוב על אופניים. אני גם אוהבת מאוד את הגננות. יש לי פקעות של פרח הצבעוני מפוזרות בכל הבית, כי תמיד נותנים לי במתנה. יש לי הרבה ורדים מסוגים שונים. אני לא מכירה את המבחר שיש, אבל נעים לי הגיוון בינהם, וכמו שאני מעניקה להם הרבה אהבה, הם גם מחזירים לי הרבה. בבית יש לי את .הפרחים אפילו באמצע החוף

חזרה לראיונות לחץ כאן 1
Hosted by www.Geocities.ws