ראיונות

:ראיון עם נטי על הדיסק האחרון- טורמולינה


נטליה רחוקה מעייפות, אנרגיה זורמת ממנה. היא מתיישבת על המיטה בחדר ההלבשה שהמרץ שלה הוא המנוע הכי טוב. היום, המרץ שלה נקרא "טורמלינה". "היה נורא כיף לעשות את הדיסק הזה ולא הרגשתי כבולה כי כל מה שעשיתי באותו זמן היה רק לעבוד עליו. .בכל שיר רציתי לשים חלק מעצמי"- אומרת נטליה

?למי את משווה את עצמך

אני לא חושבת שבדיסק הזה יש צל של עוד מישהו. זאת סופר נטליה. ואני אוהבת את זה כי הדיסק נראה מאוד אישי. האמת שאני לא משווה את עצמי לאף אחד

?אין לך אליל, זמר או משהו

לא. כשהייתי ילדה הקסימו אותי שירים של לוס רמונס אבל אני לא חושבת שרואים את זה בשירים שלי. עכשיו אני אוהבת את ג'וני מיטצ'ל, ומריסה מונטה, שהם מאוד שונים

?לא דיברת על בעלך. את לא אוהבת את המוזיקה שלו

.בטח שאני אוהבת את המוזיקה שלו

?אהבת אותה גם לפני שהתאהבת בו

.כן אבל אף פעם לא הייתי מעריצה. לא הכרתי את כל הדיסקית ואת כל השירים שלו. אהבתי אותו מבחינת מוזיקה

?עברו חודשיים מאז שדיסק יצא לדוכנים, את עוקבת אחרי המכירות

זה טוב לעקוב אחרי המכירות כי זה משמח כשהולך טוב. אבל לא צריך להיכנס .לזה יותר מדי. האומן צריך להשקיע בעבודתו ולא להיכנס לענייני כלכלה ...אבל למכור את הדיסקים זו צורת החיים שלך זה נכון. אבל כבר מכרתי .מילונים בכל מיני ארצות. אני חיה עם הרבה דברים, לא רק עם מוזיקה .למשל טלנובלות. אנחנו חושבים שהדיסק מוצלח כשאנחנו מרוצים מהעבודה שלנו לא יודעת איך יצא הדיסק הזה אבל אני יודעת שבפריס הוא קיבל זהב, והפך להיות מוצלח כי זה הישג גדול בחיים שלי

?מה עשית בדיסק הזה

כמה טקסטים, מוזיקה לשני שירים, עיצוב, רעיון, סיפור, קומיקס. עשיתי כל מה שבא לי ובעיקר עשיתי אותו שלי .MAR נטליה הכי אוהבת את השיר זה השיר שלי. אני אוהבת אותו כי זה סיפור סופר דרמטי. אני אוהבת לחלום

?בעלך השתתף בהקלטה של האלבום

.לא אבל אנחנו גרים יחד וזה בלתי נמנע שמדברים על דיסק

?למדת איתו משהו

.להיות יותר רגועה

?יותר רגועה

הייתי כמו הוריקן ופגשתי את הבנאדם שנתן לי את השליטה העצמית כדי להירגע עכשיו אני יודעת לאט ובטוח להגיע למטרה

?בקיצור למדת להיות סבלנית

.אני למדתי לעשות מה שאני צריכה ברגע הנכון. קודם עשיתי הכל באותו רגע עכשיו אני עושה הרבה דברים אבל בקצב איטי. ולא משתגעת. אני חיה ועובדת כדי שהכל יהיה איך שאני רוצה, למרות שצריך לחכות יותר

?את מרוצה מהתוצאות

"בדיוק" "ALAS DE LIBERTAD" .נטליה חוזרת לשירים שלה זה השיר הראשון שכתבתי. הכרתי אנשים שנתנו לי רעיונות לשיר הזה. אחר-כך נסעתי לרוסיה, והרגש הבפך להיות הרבה יותר גדול. המוזיקה נתנה לי הזדמנות לבטא את זה. אני חושבת שהילדים מחזיקים את העתיד. ילדים חסרי הגנה מרעידים אותי ומה את עושה כשאת נפגשת עם ילדים כאלה? כשאת נעצרת ברמזור

?ומבקשים ממך כסף את נותנת

.אני לא מסוגלת. לכן בשיר נאמר אם רק יכולתי לתת להם יותר מסתם מטבע כי פרוסת לחם זה לא מספיק. אני יכולה לתת מטבע לכל ילד שאני רואה אבל יש מילונים. מטבע אחד לא יציל אותם מרעב

?אז את לא נותנת להם כלום

.אם יש לי זמן אני קונה להם משהו לאכול. או שאני מעניקה להם חיוך .אבל אני מרגישה שאם אתן להם כסף זה כאילו שאני אשלים עם המצב הזה הפתרון שמצאתי הוא לדבר על מה שעובר עליי עם אנשים שקונים את הדיסקים שלי וחושבים כמוני. כמו בקומיקס שלי

?את דומה לגיבורת הקומיקס

.זה אני השני שלי. להילחם למען הסדר בעולם. אני הייתי אוהבת את זה

?על מה את חולמת

על עולם טוב יותר, ועל הנאה מהחיים. ליהנות מהמגע עם הטבע. אני עדיין חולמת לקנות אי. כשיהיה לי זמן פנוי אני אסע לכפר. זה הקשר שלי עם האדמה

?את חולמת לעזוב הכל

.לא. אני תמיד אהיה שחקנית וזמרת

?למה את מסתירה את בעלך כאילו שיש מה להסתיר? את לא חושבת שמעריצים שלך היו רוצים לדעת על חייכם

.אבל אני אומרת להם שאני מאוהבת ומאושרת. לכל אחד יש את הצד ההפוך אני עובדת בזה מזמן ומבינה איך זה. יכאב לי לקרוא על חיי הפרטיים באיזשהו עיתון. את יודעת מה אם אני לא אגיד כלום לא ימציאו כלום. אם ,אני אספר יופיעו המון שמועות עלינו. אני רוצה שיחשבו על השירים שלי על העבודה שלי, על הדעות שלי על החיים. זה לא נעים לחשוב שמישהו .מתעניין איך אני אוכלת, ישנה, עושה אהבה. זה עושה לי רע, וזה מפחיד החיים שלי הם הדבר היחיד שלי ששייך לי

חזרה לראיונות לחץ כאן

1
Hosted by www.Geocities.ws