| MAIL.HEST.NO Din online emailadresse.. |
| ||||||||
| Dato: Wed, 20 Feb 2002 23:00:42 +0100 Fra: "Toril Jacobsen" <torilja2@online.no> Til: <spotnik@hest.no> Emne: side anmeldelse... =) | ||||||||
| This is a multi-part message in MIME format. http://hesteunivers.cjb.net er adressen min.Har flytta hele Hesteuniverset fra envy, lastet opp sidene med ftp. D var ikke så vanskelig egentlig, jeg hadde ingen erfaring med d fra før av. Håper du beholder siden din på geocities, jeg skal ihvertfall ha begge sidene mine der slik at jeg kan ha tilgang på dem fra overalt. =) om siden min igjen; om du ser på den i løpet av helga er den helt ferdig, tror jeg. fredag skal jeg legge ut hesterasene, d er bare di som mangler. kan du linke meg med button? jeg hadde linka deg fra før av, må bare endre adressen. klem a-t
| ||||||||