| MAIL.HEST.NO Din online emailadresse.. |
| ||||||||||||
| Dato: Sat, 11 May 2002 12:03:57 +0200 Fra: "Karen" <meg@karen.vg> Til: <spotnik@hest.no> Emne: Re: N/A | ||||||||||||
| This is a multi-part message in MIME format. Hei, d ujeg lurte på om du kunne sette opp denne buttonen for meg også får du denne awarden for en super side!! _karen_ ----- Original Message ----- From: <spotnik@hest.no> To: <meg@karen.vg> Sent: Thursday, May 02, 2002 2:11 PM Subject: Re: N/A > hei du! > takk for ros om siden min ;) var foresten kul di oxå! stilig måte linktene å alt dukket opp på :) > linke til deg skal jeg gjøre vøttø, så snart jeg oppdaterer. =) > -anne / www.hestefrelst.dot.nu > On Tue, 30 Apr 2002 17:02:01 +0200, "Karen" <meg@karen.vg> wrote : > > > > > > Hei så på hjemmesia di ql sie... > > > > Har hjemmeside selv lurte på om du kunne mekke en link til meg.... > > > > hadde vært dritqlt! > > > > _KareN_ > > > > http://www.karen.vg > > > > >
| ||||||||||||