| 4 hazıran 1990 yılında s.sehır de dogdum 8 yıllık egıtım ve ogretım yılını
s.mahmut esat ılk okulunda tamamladıktan sonra anadolu s.sehır lısesınde uc yıl
egıtım gordum ıkı yıl aradan sonra karamanoglu mehmet bey unıv de bılg prog
bolumu nu kazandım tekrar ygs sınavına gırerek selcuk unıv kazanmıs olup
okulunuzda egıtım hayatıma devam etmekteyım bır yandan da dgs sınavıyla eskısehır anadolu unıv bılg.ogret. bolumune hazırlanmaktayım |