Argentina
miercoles 22 de marzo: Glaciar Perito Moreno bij El Calafate

na Antarctica dachten we dat geen enkel brokje ijs ons nog iets zou doen, maar we hebben ons dan toch vergist! deze prachtige gletsjer is behoorlijk indrukwekkend!

voortdurend vallen er brokken af die pas op het einde aankomen als ze tussen 300 en 500 jaar oud zijn en alsof ze weten dat ze hun noodlot tegemoet gaan en tot water zullen wederkeren vallen ze er met een oorverdovend geluid vanaf. vdshsdghsapasrhfa7ruas;tgds['hsfaoeydjghsatuephdgsah!!!!! (zo ongeveer)
dat noemen wij met stijl ten onder gaan! respect

in de namiddag stond er nog een korte gletsjerhike op het programma. ja ja, met van die speciale stekerschoenen. en wat kregen we te horen?
dat Maxima en Willem-Alexander daar de week ervoor met de kindjes ook waren geweest om met hun kleine prins- en prinsessenvoetjes op het ijs te lopen!   :)
Maxima die haar prachtige land aan haar familie laat zien: groot gelijk!

we hadden van Argentina niet meer schoonheid verwacht dan dat ze ons al heeft getoond, maar het tegendeel is vandaag nogmaals bewezen!
vanavond moe, maar voldaan naar ons warme bedje.....het leven is zo mooi
Hosted by www.Geocities.ws

1