AMERIKANLAR
Yaklasik 2 senedir bu araclarla ilgileniyorum. Forumlari mail gruplarini ve drag yarislarini takip ediyorum. Resimler indiriyorum.( yaklasik 2000 adet) Buyuk motorlu ( >350ci,V8 ) ve 2 kapili olmak sartiyle cogu amerikanla ilgiliyim. Ozellikle 60-70 yillari arasi trans-am ler, camaro lar, charger ve challenger lar. Ya da bi caprice classic, nova, skylark, impala...
camaro trans am sounddomain/cardomain dodge
BFgoodrich edelbrock OZ MotorSports

www.webmobil24.com/web/tr/haendler_homepages/ersozlu/
www.rpmoto.com/HTML/sanalgaleri.htm
cars.motorcities.com/contents_car.html
www.klasikotomobil.org/forsale/satiliklar1.htm