| Birgün istanbul a gelirsem ilk
önce deniz kenarına inip bir kaç tane istavriti
serbest bırakcam hani şu yeşil leğene düşen
yavrulardan neyse...;; nedendir bilmem ağlamak isterim bazen sevdanın anısına. hani şu eski zamanlarda kalmış sevdaların anısına. Yarlıgımdan habersiz cekip giden sevgilinin ardından hala gün saydıgım icin dostlarım bile güler bana. Ve benbir sevda türküsü tutturmuşum derinlerden, yüzüme bir tebessüm yayılır ve anlasılamamak bile hoşuma gider böyle zamanlarda. öfkelenirim bazen olması gerektigi olmayanlara, yüzüm kızarır ve sinirden neden diye sorarım. cevap vermez kimse , dalga gecerler ve ben bir sevda türküsü tuttururum derinlerden herkes güldügümü sanar oysa gözyaşlarım yüregimi ıslatır. gülerim bazen halimize güldüğümde beni kimse susturamaz; katıla katıla gülerim yüzümde tebessüm eksik değildir yine ve gönlümde sevdanın türküsü... bazen dostlarım bile sıkılır benden ya da şöyle demeli; ben sıkarım onları. yalnız kalırım, ama dönerler sonra çünkü gercektendosttur onlar ve ben hiç kırılmam; çünkü kırmamak değil kırılmamaktır marifet... Sevda türküsü hiç düşmez ğönlümden... Hayatı doyasıya yaşarım ben yada hayat harcar beni gün be gün. hasreti cekerim içime her nefeste; denizlerde koşarım, bulutlarda yüzerim. Bazen de düz yolda düşerim, ama hiç eksik olmaz gönlümden, SEVDA TÜRKÜSÜ |
![]()
|