
SABREDEN
Yaşadığım duyguları kelimelere dökmeye zorlanıyorum
bugünlerde...

Çok karmaşık duygular var yüreğimde...

Her yer zulüm kokuyor...
Filistin,Çeçenistan, Afganistan... Her yerde mazlum
boynu bükük, çaresiz ezilen güzel insanlar...

Ne zamana kadar sürecek
bu acı,kan ve zulüm...
Ama herşeye rağmen yıkılmamalı, başarmalıyız"Allah sabredenlerle
beraberdir" değil mi ?...

Sabırla ve umutla çalışmak,gayret etmek ve mücadele etmek...
Gerisini de Allah'a bırakmak gerekiyor artık.
18.50
5.Aralık.2001

