Sizi çok seviyorum güzel insan...
Varlığımdan mutlu olduğunuza
inanıyorum, yürekten sevdiğinize de...öyle ihtiyacım
var ki sesinize...

Sizi üzdüysem affedin İYİKİ VARSINIZ... çok
değerlisiniz inanın çünkü değer veriyor,seviyorsunuz...
Sizi çok seviyorum yalnız yüreğinizi o güzel gönlünüzü.
İlk telefonda konuşuğumuz an çok farklıydı, çok
güzeldi, çok sıcaktı...
01.45
23.Aralık.2001
|