Merhaba, ey yüreğine aşık olduğum, sevdasına yandığım,
gönlüne tutulduğum sevdam... Sizi anlatmak öyle
zor ki güzelliğiniz, inceliğiniz, hassaslığınız,
şiir gibi yüreğiniz... Rabbim nasıl çıkardı karşıma, nasıl
tanıştırdı sizi bana. Tek kelimeyle bana bir lütfu
yaradanın...
Bugün bir ilahi dinledim, çok güzeldi
Peygamberimizi anlatıyordu, gönülden, medineye olan özlemi
dile getiriyordu...
Oturup düşündüm kendi kendime...
Ve hazırladım bu goncagül sayfasını...
Bu gece sesinizi duymalıyım sevdam...
İhtiyacım var size ne yapayım...
Duanıza,
sevginize, sesinize, dostluğunuza muhtacım sonsuza
dek...