EVLİLİK
Ne güzel ömrünü yaradana ve yaratılana hizmetle geçirebilen insanlara.
Rabbim emeklerimizin karşılığını hem bu dünyada hem de ahirette verir
inşallah.

Evlilik...Bence dünyanın en zor sanatı!...Hem icrası ve devamı
en zor sanat'tır evlilik...Evlilik sizi kitaplardan ve başka şeylerden
uzaklaştırdı ise işte o zaman kaybettiniz demektir herşeyi!...
Ben aile hayatımda islamı tam anlamı ile yaşayabiliyorum diyenlere
bir sözüm var acizane!...Kur'an'ın ilk emri OKU..Neden hiç düşündünüz
mü!?..Ben düşündüm ama geç düşündüm!...
Hayatımda islamı tam anlamıyla yaşamak istiyorum ama hep imkansız
gibi geliyor diyenlere de bir sözüm var.
Öyle bir durumla karşı karşıya kalırsanız karşınzıdaki goncagül kadar
güzelse beklemeyin ama değilse !...OKU'yun!..Allah ilmnizi artırsın...

03.06
8.Aralık.2001
