|
Seni görmedim,dokunmadim
Sesini birkez bile duymadim,
seninle herzaman beraberdik ama,
ben duygularini yazdiklarimda aradim.
Belki bizim içiniimkansizdi,
belkide olmayacak bir dua,
ne gözlerine bakmistim,
nede sesini duymustum
ama yinede sana tapmistim.
Seni yolda gorsem tanimaz,
sesini duysam anlamazdim
yanimdan geçip gitsen usulca,
kim oldugunun farkina bile varmazdim
ama dedim ya sana birtanem yinede sana TAPMISTIM..!
yazan: GöKTüRK
|