Ons Katrientje aan de zee toen ze nog wa jonger was!!!! schattig eh!!
Kweet ni of da ze het zo plezant gaan vinne as ik die foto hier op zet, maar ge moet mar zegge of ze der af moet eh!! BTW dees zen den Bram en Elketje!
dees ben ik en den Bram op weg naar het zwembad!! I know mottige foto van mij, mar ik pak ni op papier :p
Dees zijn Katrientje en den Bram, toch ne schone foto eh!!!
Dees is heel de bende sie!! VLNR: ikke, Katrientje, Steven, Elketje en den Bram
Back
Dees is toch wel de smeltfoto van't jaar zu!! geeft nu toe ons Katrientje is toch een schattig ding eh, we hebbe het BTW over de rechtse eh!
Nog ne smeltfoto, Katrien ge houd ook ni op eh ;) LUV YA!!
De Steven sie, dees is echt wel den beste danser die ik in men leven al heb gekent en kzijn blij dat mijne dansleraar is, t'is ne kei toffe en em kan goe breaken, kunde wel zien zeker!!
Dees zijn 2 foto's van Brampie in actie!!!den deze is echt wel super goe in breakdance zenne, amai ge moet diej is bezig zien en het freakste wat em kan is den hollow back, en voor diegene die ni wete wa da is ga naar  zenne looknmeet and you will find out!!
Hosted by www.Geocities.ws

1