שינוי פרטים | דף אישי | תיבה קולית | תיבה אישית - Gere , 1 הודעה חדשה  | יציאה  
אתר בית
|
צ.קשר
|
תקנון
|
כניסה למנהלים
|
הפוך למנהל
|
הרשם
|
פורומים
|
כותרות
|
ראשי
|
1 2 : נושא זה אורכו 2 דפים
שלח לחבר שלח תגובה הוסף לדף אישי
פורומים > אקטואליה וחדשות > הענין שלנו > קצת גרפים על המלחמה
נושא מחבר
    הוסף לרשימת חברים  שלח הודעה אישית למשתמש  הצג פרופיל  שלח דואר  ערוך הודעה           12:44     12/3/2003 - נשלח ב
נו התעוררת כבר יא עצלן,

1) דבר ראשון הוכחנו כי אתה אהבל, טמבל, לא מבין את האינטרנט, אימפולסיבי וקופץ סתם.

2) דבר שני---הוכחנו כי אתה איש פלילי, פושע מוכח, אפילו לא הכחשת, כי הרי ברור, שכל מה שאני אומר---הוא תמיד אמת, ורק אמת,

אתה פושע, ניסית לפרוץ לי לחשבון אימייל. עובדה.

3) אם אגיש נגדך תלונה במשטרה, אז לא תידע מי אני כי היא תבוא דרך עו"ד , ואין צורך בזיהוי.
אין שום סיכוי שתידע את פרטיי,
ואגב, אפילו אם כן, נו אז מה ?? מה זה משנה מי אני ??

את הת"פ תקבל---והעונש ? כבר לא תלוי בי.
נראה אותך מקבל עבודה עם ת"פ (כמו שי)
תצטרף אליו למועדון הת"פ.

4) ושים לב לעובדות:
-מעולם לא הטרדתי אף אחד בטל'
-מעולם לא איימתי על אף אחת
-מעולם לא הפחדתי אף אחת
-אתה מכיר רק מקרה אחד, שטמבלית,אך לא ילדה, אלא בוגרת בת 24, חשבה כי אני פרצתי לחשבון האימייל שלה, וכד'----אך ברור כי לא אני הוא, ולא עשיתי שום דבר כזה. זה רק אתה עושה, לא אני.
-כתבת "נערות" ---תן שמות או הוכחות, אחרת זו דיבה רעה, הייתה רק אחת שחשדה לשווא, לא רבות, היא בוגרת, לא נערה, והיא רק התלוננה ומעולם לא הוכיחה את טענותיה שנבעו מבורות בעולם האינטרנט.
ואפילו היא הודתה בבורותה זו.
-מעולם לא 'הוקאתי' מאף מקום (לצערך).
-אני פה כי אני אזרח מקומי.


5) אתה מסובך עתה בשניים:
---מעשה פלילי של נסיון פריצה
---לשון הרע והכפשות בפורום.


6) אני מחכה לראות הוכחות לכל טענותיך,
עד כה ראיתי רק קשקושי ילד ילדותי ובלתי מחונך.
נו, איפה כל ההוכחות ?????
לא ראיתי אפילו אחת .

7) ואם בכלל ניסית לפרוץ לי לחשבון אימייל , בשיטה מסויימת ולא אפרט...., אני בטוח כי לא הייתה זו פעם ראשונה, וניסית הרבה בעברך, ואולי גם הצלחת,

אולי כדאי שתלמד להיות בן-אדם, איש שומר חוק, וגם קצת על נושא האינטרנט,
אם בורות הייתה חול-----אתה היית כבר חוף הים של קליפורניה.
Gere
    הוסף לרשימת חברים  שלח הודעה אישית למשתמש  הצג פרופיל  שלח דואר  ערוך הודעה           12:56     12/3/2003 - נשלח ב
מעבר לכל השטויות שכתבת שאין באף אחת מהן אפילו טיפה של אמת (שמעתי שכתבת שאני מאומץ, סיפרתי את זה לאמא שלי והיא נפלה על הריצפה מצחוק) אז עכשיו גם אני, גם קום, גם רוטר, גם נטוויזן וגם נענע, כולנו מחכים שתגיש תלונה כדי שנדע מי אתה ומה הזהות האמיתית שלך!

תהיה גבר, קנה כרטיס לארץ (דו כיווני, דיר באלק להשתקע פה!) ותיחשף...
קרמבו
    הוסף לרשימת חברים  שלח הודעה אישית למשתמש  הצג פרופיל  שלח דואר  ערוך הודעה           12:57     12/3/2003 - נשלח ב
אה, ושכחתי לכתוב בתגובה האחרונה שלי שלפי נענע, גם העו"ד מהוצאת הספרים של אודטה מחפש אותך.

קרמבו
    הוסף לרשימת חברים  שלח הודעה אישית למשתמש  הצג פרופיל  שלח דואר  ערוך הודעה           13:4     12/3/2003 - נשלח ב
אל תתווכח עם העובדות,
בעלה של אימך לאה---הוא לא אביך !!!!
ישראל הוא לא אביך. אביך הוא קולה-גבר'.
אולי לא ידעת, אז תבדוק.
האם טעיתי ???

נתערב ?????


והעיקר--זרקתי לך כפפה, לך הרם אותה.

דהיינו:
תן הוכחות, על כל טענה שהזכרת,

ואם לא, אז תהיה גבר לומר , שאין לך הוכחות.
Gere
1 2 : נושא זה אורכו 2 דפים

לחץ כאן לסגירת הנושא, למנהלים בלבד

שלח תגובה | הצג כל הפורומים | הענין שלנו



 
Hosted by www.Geocities.ws

1