שינוי פרטים | דף אישי | תיבה קולית | תיבה אישית - Gere , 1 הודעה חדשה  | יציאה  
אתר בית
|
צ.קשר
|
תקנון
|
כניסה למנהלים
|
הפוך למנהל
|
הרשם
|
פורומים
|
כותרות
|
ראשי
|
1 2 : נושא זה אורכו 2 דפים
שלח לחבר שלח תגובה הוסף לדף אישי
פורומים > אקטואליה וחדשות > הענין שלנו > קצת גרפים על המלחמה
נושא מחבר
    הוסף לרשימת חברים  שלח הודעה אישית למשתמש  הצג פרופיל  שלח דואר  ערוך הודעה           18:27     11/3/2003 - נשלח ב
מתוך הפורום של אגודת הסטודנטים בטכניון:

http://asat.co.il/php/forum/viewtopic.php?t=3090
קרמבו
  הוסף לרשימת חברים  שלח הודעה אישית למשתמש  הצג פרופיל  שלח דואר  ערוך הודעה           21:3     11/3/2003 - נשלח ב
תמיד, עם סטיית תקן קטנה מאד, הסטודנטים והסגל של המדעים הריאליים (טכניון) הם ימניים מפוקחים.

לעומתם שוכני מדעי הרוח הם שמאלניים בעלי חלומות אוניברסליסטיים משיחיים.
טארארם
  הוסף לרשימת חברים  שלח הודעה אישית למשתמש  הצג פרופיל  כתובת חסוייה  ערוך הודעה           23:59     11/3/2003 - נשלח ב
בתור שמאלני ובוגר פיזיקה גרעינית, אני חייב להגיד שהימנים "המדעיים" הללו מטומטמים. ככה לא הורגים ערבים.
מקצוע הגרעין פשוט קשה עליהם....
עצבן
    הוסף לרשימת חברים  שלח הודעה אישית למשתמש  הצג פרופיל  שלח דואר  ערוך הודעה           0:17     12/3/2003 - נשלח ב
טוב זה כבר מתחיל להיות מוגזם, מילא שכל אחד ממציא לעצמו זהות אינטרנטית כמו אותו אחד שטען שהוא יזם סטארטאפ, אבל אתה טוען שאתה מדען גרעין?!?! What the fuck?!

להזכירך בזמן האחרון כל הזמן הצלחנו אני ואנשים אחרים להעמיד אותך על טעויות שכתבת שהיו מביישות נערים בגיל ההתבגרות (כמו אותה פעם ששאלת מי זה בא-גד ומה הוא עשה בכנסת).

בקיצור, וסלח לי על המילים הלא יפות, חלאס זיוני שכל. גם אם תודה שאתה בן 15 מתבגר אנחנו נתייחס אליך בכבוד, אתה לא צריך לשקר כל הזמן.
קרמבו
  הוסף לרשימת חברים  שלח הודעה אישית למשתמש  הצג פרופיל  כתובת חסוייה  ערוך הודעה           0:26     12/3/2003 - נשלח ב
לך תזיל דמעה בכותל ידפוק.
אני גם מדען, גם מהנדס, גם סטרטאפיסט מצליח, גם עשיר ואתה סתם קנאי מאונן.
עצבן
    הוסף לרשימת חברים  שלח הודעה אישית למשתמש  הצג פרופיל  שלח דואר  ערוך הודעה           0:35     12/3/2003 - נשלח ב
ואז עולה השאלה, מה בעצם הטעם בויכוח איתך..

הלוואי ולו היית הולך לשיעורי היסטוריה בבית ספר, ואז לא הייתי צריך להעלות את התמונה הבאה מהארכיון, התבטאות שמשום מה עברו עליה לסדר היום.



קרמבו

מצורף קובץ

    הוסף לרשימת חברים  שלח הודעה אישית למשתמש  הצג פרופיל  שלח דואר  ערוך הודעה           0:37     12/3/2003 - נשלח ב
והקישור כמובן:
http://99.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=339558

הייתי ממליץ לך ללכת לאיזה בית זקנים ולמצוא קשישה ניצולת שואה כדי שהיא תשלים לך את החור שיש לך בכל הנוגע להיסטוריה ולביטוי "שואה".


לא נותר לי אלא לקוות שכל שאר חברי הפורום מימין ומשמאל יחרימו אותך בגין הדברים שלך וצורת ההתבטאות שלך, ואולי עוד נזכה לראות את היום שבו תיעלם כלעומת שבאת כפליט של אותו פורום חיפני "איכותי".



תוקן על ידי - קרמבו - 3/12/2003 12:37:29 AM
קרמבו
    הוסף לרשימת חברים  שלח הודעה אישית למשתמש  הצג פרופיל  שלח דואר  ערוך הודעה           0:43     12/3/2003 - נשלח ב
למנהלי הפורום, אם היה משתמש מימין משווה את רבין להיטלר, את פרס לאיכמן וכדומה, כמה מהר הוא היה נחסם?

אח"כ מתפלאים למה רמת הפורום מידרדרת..

קרמבו
    הוסף לרשימת חברים  שלח הודעה אישית למשתמש  הצג פרופיל  שלח דואר  ערוך הודעה           2:12     12/3/2003 - נשלח ב
על זה ייאמר :
you found the wrong guy to be messing with


'קרמבו',
יש לו מן הסתם בעיות צומי ואהבה, ולכן בא לכאן לגדף, לקלל, לרדת, להעליב ---כל כותב.
עליי ניסה לרדת באשכול קודם, דיבר על לידה.....
על 'עצבן' ---יורד כאן, והחמור מכל, הוא מקלל, באנגלית ובעברית, במילים שלא יתאימו לפורום מכובד,
ולא יתאימו לבן תורה (אם הוא טוען להיות שכזה)

פשוט לא יאומן מה הוא אומר וכותב....

אומנם 'עצבן' שמאלני באופן קיצוני המחייב לעורר גינוי מקיף......
אך אם השתמש במילה 'שואה'---אז טעה, לא ביג דיל.
הרי ברור לכל שלא התכוון לערך האמיתי ולערוך השוואה אליו, אך מי אני שאנסה לסנגר על שמאלני שונא דתיים ???

אלא מאי ???
קחו כל קללות וגידופי 'קרמבו' כאן, ועל מה שכתב עליי מקודם,
זה מחייב בדיקה,
וכך עשיתי, הרי הוא דיבר על לידה....:

אותו 'קרמבו' טוען שהוא יוצר את האתר
yesha.org.il
הוא כתב זאת, פעמים רבות, וכן על המיצג שלו.

אז אולי הוא דתי, הוא יונתן לבב (ואולי גם גולדבלט, לבב-גולדבלט)
בן 28 מי-ם וגר בקרית חיים, ואולי לומד בטכניון,
וחיפשתי את בעיית הילדות שלו, והסיבות להתמרמרות הרבה, לחוסר האהבה והצומי...
יוני גולדבלט לבב
יונתן לבב (גולדבלט)

בן יצחק ומריה הקדושה

אביו יצחק, אך אימו מריה ???

עוד אחד בן של מריה ????


ואם יכחיש, אז נשאל את שלומית.

לא פלא שהוא מדבר כך .....



ועוד הוכחה לטמטום שלו:
כאן כתב שיש 'רק' 8 נעדרים-שבויים:
http://www.yesha.org.il/soliders.htm

אך ידוע לכל, כי יש יותר, ראו מה כתבתי כבר מזמן בנושא:
http://www.hydepark.co.il/61749

11 שמות (לא 8):
6/82: --זכריה באומל --יהודה כ"ץ --צבי פלדמן
10/86: --רון ארד
8/97: --גיא חבר
10/2000: --עדי אביטן --אברהם בנימין --עומר סועד
קצת אח"כ, 2001/.. : --אלחנן טננבאום
9 נעדרים !!!!!!
וכן שלא נשכח את כל האסירים הפוליטיים היושבים בחו"ל, באשמת עזרה לישראל.....:
בראשם פולארד !!!!! הנה: פולארד, עזאם, ....

וסה"כ: 11.

(והיה עוד אחד כבר אז, שאבד, אך נדמה לי כי נמצא)
--------------------------------------------

ולגבי האתר: yesha.org.il
yony levav
yatziv 68 kiryat haim 26241
Israel phone: +972 4 8422235
e-mail: [email protected]
2000-06-03 (Assigned) (june)

----------
הכל בא ממקורות ציבוריים, וכל אחד יכול לאמת...



תוקן על ידי - GERE - 3/12/2003 2:17:46 AM
Gere
    הוסף לרשימת חברים  שלח הודעה אישית למשתמש  הצג פרופיל  שלח דואר  ערוך הודעה           2:33     12/3/2003 - נשלח ב
gere ידידי, ההודעות שלך הן פשוט ברמת כתיבה של ילד עם תסמיני התבגרות מאוחרת, ואני אומר לך את זה כימני לימני, אתה מסוג האנשים שחבל שרבו עם הרב ישעיהו רוטר ונפלטו אל שערינו.

"הגילויים" המדהימים שלך אודותי (וואוו, אתה יודע לחפש ב whois! כבר סיפרת את זה לחברים בפורום המחשבים האריסטוקרטי בתשלום של רוטר?) הם לא ידיעה מרעישה או בלעדית כפי שאתה מנסה להציג אותם. למעשה, אם היית טורח ומחפש באתר שלי עצמו בקטגוריה של "אודות האתר" היית מגלה הרבה יותר פרטים אישיים עלי, שכן אני לא מתחבא ומעולם לא התחבאתי מאחורי זהויות אינטרנטיות. ככה שכל הגילוי שלך שווה לתחת בלשון המעטה.

הלאה.. לא כתבתי לגבי "צל" שהשתמש במילה שואה. למעשה אם היית משפר את העברית שלך (למשל על ידי עלייה לארץ במקום להטיף על שלום, בטחון, ארץ הקודש ושמירת שבת מאמריקה הרחוקה והבטוחה) היית מגלה ש"צל" הוא בכלל ימני "אחד משלנו" והתלונה שלי היתה נגד משתמש אחר בכינוי "עצבן".

לא נורא, שנמשיך?

אני לא בן 28 בניגוד לתחקיר "המדהים" שלך, אלא 3 שנים מתחת. אני מתקשה להבין מהתחקיר שלך איך אתה יכול לטעון שאני "בן 28 מי-ם וגר בקרית חיים"... גם אתה שותה חשיש??

אה, ולפני שאסיים, היה לך קטע ממש הזוי במכתב שלך לגבי שלושה שמות - יצחק, מריה ושלומית. נראה לי שכדאי לך לשתות משהוא, יש סיכוי סביר שהתייבשת והמוח שלך לא קיבל אספקת נוזלים בשלב הזה של ה"תחקיר" שערכת.

ואחרונה לסיום. למרות שאני מפעיל את אתר יש"ע, ובניגוד גמור למה שכתבת, אני לא דתי, לא מתיימר להיות דתי, לא שומר שבת, אפיקורס מוחלט חסר כל אמונה בסיסית בקיומו של בורא עולם, ואני נהנה משרצים ומבשר של חיות שמנות שמכונות "חזיר" רחמנא ליצלן!

אז רגע, מה נשאר מכל התחקיר שלך? את כל הפרטים אפשר לקבל באתר שלי ושאר הפרטים ש"חקרת" פשוט נכתבו כנראה תחת השפעה של כימיכלים ולכן אינם ראויים לתגובה.

כמו שכתבתי בהתחלה, אנחנו מאותו ה"מחנה", אבל כל קשר אחר ביננו מעבר לדיעה הפוליטית הוא מקרי בהחלט. אני בארץ, לומד, עובד ומשרת בצבא.

אתה בארה"ב, בעל עודף זמן פנוי, נזרקת מרוטר, (כנראה) לא שירתת בצבא, ויש לך המון זמן לעשות תחקירים הזויים ולכתוב בפורומים..
קרמבו
    הוסף לרשימת חברים  שלח הודעה אישית למשתמש  הצג פרופיל  שלח דואר  ערוך הודעה           4:17     12/3/2003 - נשלח ב
אגב, אם כבר בחיפושים יעילים עסקינן, הנה אשכול שלם על גיר, שם מספר רב של אנשים כותבים על הגולש ודמותו:



gere, למה לא תאשר לכולם שאתה היית בחור חרדי חסידי שנאלץ לברוח לאמריקה כיוון שעשית מעשים מגונים? אתה חושב שאנשים לא יודעים מי אתה? שנשאל את ערפל? אתה יושב שם באמריקה על תקן של פליט. המראה שלך דוחה ואתה מנסה להרשים אנשים דרך האינטרנט. לך לצבא קודם, תרום למדינה ואל תשב כל היום על המקלדת להכפיש אנשים או סטודנטיות נקיי כפים. בוש והכלם, אם ירוק או כל אחד אחר היה מודע מי אתה כבן אנוש, האמן לי שהם היו מקיאים מיד. יש עדויות מאד קשות על דמותך
תגר


גיר

אישית, אני ממש לא סובל אותך. אתה אדם קטן
ולעולם לא אשכח לך את ההתעללות בקום.

הדבר שיותר הרגיז אותי הוא שגרמת לי להיות
פעם אחת ויחידה בעד רוטר בגלל הסיפור הזה -
מה שגורם לי לתחושת גועל, ומציב אותך בתחתית
שרשרת המזון.

כל יתר האשכול נמצא פה:
http://www.susita.com/service/freeforum/getmessege.asp?dt=10/9/02+8:32:27+PM&id=3382&w=5




--------------------------
אגב גיר, כבר הפסקת לספר לילדות מפוחדות שאתה האקר-קאקר רציני שיכול לחדור לכל מקום באינטרנט או שהמקרה של המנהלת מרוטר הספיק לך להוכיח את ה"יכולות המדהימות" שלך?
קרמבו
    הוסף לרשימת חברים  שלח הודעה אישית למשתמש  הצג פרופיל  שלח דואר  ערוך הודעה           4:19     12/3/2003 - נשלח ב
ואגב, גם התירוצים של גיר נמצאים באותו אשכול למי שמעוניין לקרוא, למרות שאני יודע שאני אקום בבוקר ואמצא בהמשך האשכול העתק של הודעה עילגת וארוכה עם כל התירוצים שלו מועתקים בפעם המאה אלף.

קרמבו
    הוסף לרשימת חברים  שלח הודעה אישית למשתמש  הצג פרופיל  שלח דואר  ערוך הודעה           6:10     12/3/2003 - נשלח ב
ובעניין אחר:

נראה לי שיוני הולך לשבת בכלא, על עבירות פליליות.
יש לי הוכחות ברורות וכתובות, וחד משמעותיות.

יוני הנ"ל ניסה לפרוץ לי לחשבון אימייל, לפחות 8 פעמים,
הנה הפרטים כתובים ובתמונה.
אני שומר את הכלף על מנת אולי להגיש למשטרת חיפה, כדי שיפתחו בחקירה פלילית נגדו על נסיון פריצה לחשבון אימייל שליץ

אני מעולם לא פרצתי לאף אחד, לאף חשבון של מישהו, כפי שהוא ניסה לספר ולרמוז ברורות,

אך ראו מה הוא עושה ????
הבנאדם----פלילי לחלוטין.

(לא משנה שלא הצליח, והנושא עתה בטיפולי מכאן בקליפ')

===========================================
ה-IP שלו: 80.178.64.41

----------------------------------
הנסיון הראשון (הזמנים הם לפי שעון ישראל):

An unauthorized request for password for your account was rejected.

Details of the request:
For account: [email protected]

Password be sent to : <invalid_format>
Request from IP address : 80.178.64.41
Request Date/Time : Wed, 12 Mar 2003 02:25:04 +0000


==================================
והאחרון לעת עתה:

An unauthorized request for password for your account was rejected.

Details of the request:
For account: [email protected]

Password be sent to : [email protected]

Request from IP address : 80.178.64.41
Request Date/Time : Wed, 12 Mar 2003 02:26:43 +0000

=======================
ואפילו נתן האימייל שלו, ולא רק ה-IP.

והנה בתמונה להוכחה:


Gere

מצורף קובץ

  הוסף לרשימת חברים  שלח הודעה אישית למשתמש  הצג פרופיל  כתובת חסוייה  ערוך הודעה           11:8     12/3/2003 - נשלח ב
מצאתם פורום להתכתש בו? ילדים?
יופי.

ועכשין התייחסות לנושא האשכול.
הסטודנט מביא גרף לגבי הרג נשים, אנו רצחנו 100 והפלשטינים 210. ואז נשאלת השאלה: "אז מי כאן רוצח נשים?"

תשובתי: שני הצדדים רוצחים נשים. ואנשים חפים מפשע, וילדים, וזקנים.
האם רצח מצד אחד מצדיק רצח של הצד השני? נקמת דם?
a4driver
  הוסף לרשימת חברים  שלח הודעה אישית למשתמש  הצג פרופיל  כתובת חסוייה  ערוך הודעה           11:25     12/3/2003 - נשלח ב
חברה- זה לא רציני
אני מציע מהנסיון לעשות "סולחה מיידית "בלי תנאים ל2 הצדדים.
אל תשברו כלים זה טעות ודבק עולה כסף

יאללה לבקש סליחה אלקטרונית-תהיו גברים
פקס
fax
    הוסף לרשימת חברים  שלח הודעה אישית למשתמש  הצג פרופיל  שלח דואר  ערוך הודעה           12:7     12/3/2003 - נשלח ב
נו גיר, אתה כזה חכם, אז בוא תגיש תלונה במשטרה.

אני יודע שיש כמה אנשים שישמחו מאד לדעת מי האיש אומלל שעומד מאחורי הזהות האינטרנטית, אדם שמטריד אנשים בטלפון, מאיים ומפחיד נערו צעירות בזמן שהוא יודע שבקליפורניה הרחוקה אף אחד לא יכול לעשות לו שום דבר כי פשוט לא יודעים מי הוא.

נו, אז תהיה גבר! בוא תגיש תלונה!

אתה מסוג האנשים שהחברה במדינת ישראל הקיאה מתוכה, ורק באנונימיות של הרחוב האמריקאי כששם לא יודעים כמה מכוער הוא פרצופך האמיתי, רק שם אתה יכול להשתלב.

(מזכיר את סיפור הש.ג. מליל הגילשונים שהיום הוא חי בלוס אנג'לס ואף אחד לא יודע כמה עלוב הוא הבן-אדם. היתה עליו כתבה ב 7 ימים לפני מספר שנים)
קרמבו
1 2 : נושא זה אורכו 2 דפים

לחץ כאן לסגירת הנושא, למנהלים בלבד

שלח תגובה | הצג כל הפורומים | הענין שלנו



 
Hosted by www.Geocities.ws

1