Σχολιο του steve_1:Το όνομά μου είναι Σταύρος.Μπαίνω στο κανάλι σχεδόν από την αρχή της δημιουργίας του, αν και όχι πολύ συχνά αλλά σταθερά γιατί πιστεύω ότι είναι το μοναδικό σοβαρό κανάλι στο IRC.