Μετά από το πρώτο ποτηράκι... Από αριστερά: noman (τραβάτε με (στα αυτιά) και ας κλαίω), solosta (χιχι, ως πιθηκίνα, ας κάνω και τον noman να μοιάζει με πίθηκο!), Joia (τράβα τα solosta, και εγώ μαζί σου!), dynamike (θέλω καλή πόζα έτσι; Ολόκληρο γάμο άφησα για πάρτη σας!),h2o (βασικά δε γουστάρω τις φωτό, αλλά να σας κάνω τη χάρη...) και horizon (πάρε με καλά για να έχεις καλό φωτισμό με τη φωτογένειά μου! Τς τς τς, πώς τα λέω ο άτιμος...!).

Hosted by www.Geocities.ws

1