![]() |
| Σχόλιο του noman:Τί θα μπορούσε να πει κανείς για τον εαυτό του σε 2-3 αράδες, χωρίς να
κινδυνέψει να χαρακτηριστεί...ψώνιο; Ίσως αρκετά, ίσως και τίποτα... Το σημαντικότερο πράγμα στο chat είναι, πιστεύω, η επικοινωνία, η διάθεση για ειλικρινή επικοινωνία... Μέσα από αυτή έρχονται όλα τα υπόλοιπα...Δε νομίζω ότι χρειάζεται να πω τίποτε περισσότερο μέσα από αυτές τις γραμμές, τα υπόλοιπα μπορούμε να τα πούμε μέσω chat ή μέσω e-mail! |