açıklamak gerekir. yıl 1996. haziranda üstün bir performansla kendimi bir anda hava harp okulu seçmelerinde buldum. derken aşamalar birer birer geçti vede askeri uçuş kampına geldim. bu resimler o kamptan. millet der ki "uçağa bindin mi hiç?" ben o zamanlar uçağı kullanıyordum. ama resimleyemedik komutanlarımız gaddardı. o günleri hiç unutamam..........

 

 
bu ifade beni anlatıyor  topluca çekini verdik 4000ler olarak  babam be

 

selam da durduk ya

 vallahi çadır düzenli komutanım

 poz verme uğruna eğitime geç kaldım

 

yakında

yakında

 
yanımda gülüyordu ama evde ağlamış kardeşim

                    back                  ANA SAYFA

Hosted by www.Geocities.ws

1