açıklamak gerekir. yıl 1996. haziranda üstün bir performansla kendimi bir anda hava harp okulu seçmelerinde buldum. derken aşamalar birer birer geçti vede askeri uçuş kampına geldim. bu resimler o kamptan. millet der ki "uçağa bindin mi hiç?" ben o zamanlar uçağı kullanıyordum. ama resimleyemedik komutanlarımız gaddardı. o günleri hiç unutamam..........
| bu ifade beni anlatıyor | topluca çekini verdik 4000ler olarak | babam be | |
|
selam da durduk ya |
vallahi çadır düzenli komutanım |
poz verme uğruna eğitime geç kaldım |
|
|
yakında |
yakında |
||
| yanımda gülüyordu ama evde ağlamış kardeşim |